Кількість терміналів Ощадбанку зросла на 4 тисячі

Кількість терміналів Ощадбанку зросла на 4 тисячі

Укрінформ
Кількість терміналів Ощадбанку в торгово-сервісній мережі у першому кварталі 2017 року зросла на 4240 одиниць і досягла 30 тисяч.

Про це повідомляє прес-служба банку.

«У першому кварталі 2017 року кількість терміналів Ощадбанку в торговельно-сервісній мережі зросла на 4240 одиниць і досягла 30 тисяч. Обсяг операцій через торгові POS-термінали банку збільшився порівняно з першим кварталом 2016 року в 2,5 рази», - йдеться в повідомленні.

Ощадбанк посідає друге місце на ринку еквайрингу України. Кількість його клієнтів - 11 тисяч. Серед них такі компанії, як «Нова пошта», «МакДональдз» в Україні, «Ашан», «АТБ», «Еко маркет», EVA, DHL Express Україна, TUI Ukraine, Turkish Airlines. Ощадбанк - один з небагатьох банків в Україні, що забезпечує еквайрингове обслуговування цифрових гаманців MasterPass. Банк обслуговує перші паркомати в Києві, забезпечує оснащення патрульної поліції терміналами для миттєвої сплати штрафів та безконтактну оплату проїзду банківськими картками у київському метро, фунікулері та на Борщагівській лінії швидкісного трамваю. В 2016 році Ощадбанк першим з українських банків встановив термінали для сплати консульського збору платіжними картками в міжнародних аеропортах «Бориспіль» та «Одеса».

Більшість терміналів банку, що використовуються в торгового-сервісній мережі, приймають безконтактні платежі за NFC технологією - PayPass/Contactless (MasterCard) і payWave (Visa). Здійснювати платежі на безконтактних терміналах  можна також смартфоном за допомогою мобільного платіжного додатку від Ощадбанку «Ощад PAY».

Окрім цього, у 2017 році Ощадбанк має намір зміцнити позиції на ринку торгового еквайрингу. Заплановано збільшення кількості POS-терміналів протягом поточного року принаймні на 25%.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-