Кількість користувачів «Ощад-24/7» перевищила 1 млн. 200 тис.

11.01.2017 14:13 515

За останні п’ять місяців 2016 року кількість користувачів онлайн-сервісів «Ощад-24/7» зросла вдвічі і на кінець року перевищила 1 млн. 210 тис.

Щомісяця 150 тис. клієнтів підключаються до «Ощад 24/7». З початку 2016 року кількість трансакцій у веб-, мобайл-банкінгу та інформаційно-платіжних терміналах зросла на 68%. Найбільш затребувані послуги – оплата рахунків за допомогою сервісу «Платежі на довільні реквізити», в тому числі здійснення комунальних платежів, переказ коштів з картки на картку.

Про це повідомили в прес-службі Ощадбанку.

Загалом у 2016 році Ощадбанк демонстрував найбільший на ринку приріст кількості активних платіжних карток. Кількість  клієнтських трансакцій у торговельній мережі з початку 2016 року зросла вдвічі. З понад 5-мільйонної бази активних клієнтів 25% є активними користувачами дистанційних сервісів.

«Якщо раніше ми спостерігали активність переважно при розрахунках у торговельній мережі, то сьогодні наші клієнти стають дедалі активнішими користувачами дистанційних каналів обслуговування. В серпні ми оновили платформу онлайн-сервісів «Ощад 24/7». Паралельно було розпочато маркетингову кампанію «Переходьте в онлайн». Ми не просто рекламуємо переваги дистанційних каналів обслуговування. Наші хол-менеджери у відділеннях активно навчають усіх бажаючих користуватись веб-банкінгом та терміналами самообслуговування, де без черг у зручний час можливо оплачувати практично будь-які послуги. І вже маємо непогані результати – щомісяця до «Ощад 24/7» підключаються 150 тис. користувачів», – зазначив директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку Володимир Москаленко.

З метою максимальної доступності і зручності клієнтів Ощадбанк постійно розширює мережу термінального обладнання та пристроїв самообслуговування. На початок 2017 року кількість торгових терміналів перевищила 25 тисяч, мережа інформаційно-платіжних терміналів – 2050, банкоматна мережа – 2721, разом із банкоматами банків-партнерів – майже 4000.  У 2017 році планується їх збільшення.

На підтримку кампанії «Переходьте в онлайн» з 15 грудня 2016 року проводиться акція «Заощаджуйте з Ощадбанком». Щомісяця 500 клієнтів Ощадбанку отримають грошовий приз у розмірі 500 грн. за оплату послуг у дистанційних каналах картками MasterCard. 

Крім терміналів оплатити комунальні послуги можливо у веб- та мобайл-банкінгу «Ощад 24/7» за довільними реквізитами. У Києві та Одесі впроваджено пілотний проект з оплати комунальних послуг в «Ощад 24/7» без комісій.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-