Український проєкт отримав першого «золотого Каннського Лева»

Український проєкт отримав першого «золотого Каннського Лева»

Фото
Укрінформ
Проєкт “Мед мінних полів”, створений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової компанії Kernel у кооперації з Dronarium Ukraine увійшов в історію української реклами, здобувши першого Золотого Каннського Лева. 

Про це повідомив у Фейсбуці міністр закордонних справ України Андрій Сибіга, передає Укрінформ.

"Перше в історії України “золото” на Cannes Lions 2025. Проєкт “Мед мінних полів”, створений Saatchi&Saatchi Ukraine за підтримки Міністерства закордонних справ України та агропромислової компанії Kernel у кооперації з Dronarium Ukraine, вперше приніс Україні золоту нагороду Каннських левів, одного з найбільш престижних міжнародних фестивалів креативності", - зазначив він.

Сибіга уточнив, що “Мед мінних полів” має на меті привертати увагу до проблеми замінування в Україні й залучати додаткову допомогу міжнародних партнерів для розмінування.

"Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети", - наголосив він.

Сибіга додав, що проєкт “Мед мінних полів” - один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. "Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, – вагоме визнання креативності українців", - підсумував він.

Зауважимо, нагороду було отримано в категорії Sustainable Development Goals, яка відзначає креативні рішення з позитивним впливом на суспільство та світ. 

Як зазначається на сайті Міністерства закордонних справ, Україна - одна з найбільш замінованих країн світу. Площа замінованих полів наразі сягнула 8 млн га, з яких 6 млн га розміщуються на окупованих територіях, 2 млн га - на звільнених.

Так, у команди МЗС та Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилась ідея проєкту "Мед Мінних Полів": щоб уникнути контакту з мінами, дрони засівають заміноване сільськогосподарське поле спеціальною сумішшю медоносних трав. Після цього нектар збирають бджоли, яким також не страшні міни.

До проєкту долучились: Міністерство закордонних справ України та найпотужніша агропромислова компанія України Kernel. Консультують та допомагають:  Dronarium Україна та Спілка пасічників України.

Читайте також: €1,5 мільйона на гуманітарне розмінування: Україна підписала угоду з Італією та ПРООН

Нагадаємо, у 2005 році золотого «лева» отримував засновник агенції «Кінограф» Віталій Кокошко, однак він здобув нагороду як режисер разом із білоруським рекламним агентством «Кринь». 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-