Forbes назвав Nike, ESPN і Adidas найдорожчими спортивними брендами світу

Forbes назвав Nike, ESPN і Adidas найдорожчими спортивними брендами світу

Укрінформ
Журнал Forbes назвав найдорожчі спортивні марки.

Перші три місця в рейтингу зайняли Nike вартістю $36,8 млрд, спортивний телеканал ESPN ($13,1 млрд) і Adidas ($11,2 млрд).

У десятку лідерів також увійшли:

Gatorade — $6,7 млрд,

Sky Sports — $4,4 млрд,

Puma — $4 млрд,

Under Armour — $3,5 млрд,

UFC — $2,4 млрд,

YES — $1,5 млрд,

Reebok — $800 млн.

Читайте також: Forbes склав список найбільш високооплачуваних актрис

Forbes назвав лідерів серед найдорожчих брендів спортивних подій. Перше місце зайняв Супербоул — змагання за звання чемпіона Національної футбольної ліги США. Загальний дохід від нього становить $780 млн. На другому місці — Літні олімпійські ігри ($375 млн), на третьому — фінал чотирьох чоловічого баскетбольного турніру першого дивізіону NCAA ($300 млн), а на четвертому — Чемпіонат світу з футболу ($282 млн).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-