З’ясували, на що найбільше витрачаються українці до Дня закоханих

З’ясували, на що найбільше витрачаються українці до Дня закоханих

Укрінформ
В останні роки серед улюблених подарунків українців до Дня Святого Валентина — квіти та ювелірні вироби, однак 26% усіх витрат у період свята становлять розрахунки за романтичні подорожі.

Про це йдеться в дослідженні Mastercard Love Index, що є в розпорядженні Укрінформу.

"Щорічне дослідження Mastercard Love Index, яке аналізує транзакції за платіжними картками у період святкування Дня святого Валентина протягом останніх трьох років, виявило, що українці почали витрачати значно більше коштів на романтичні подарунки, порівняно з 2016 роком. Об’єми витрат до Дня святого Валентина у 2018 році зросли на 100%, а загальна кількість транзакцій збільшилася на 94%. Для порівняння, у світі витрати до Дня закоханих зросли на 3%. Кількість транзакцій в e-commerce у найромантичніші дні минулого року в Україні зросла на 84%", – йдеться у повідомленні.

Читайте також: У Туреччині на квіти до Дня закоханих витратять майже півмільярда доларів

Дослідження Mastercard Love Index продемонструвало, що 31% покупців в Україні планують романтичні покупки і роблять їх заздалегідь, приблизно 11 лютого. Серед улюблених подарунків українців до Дня святого Валентина — квіти та ювелірні вироби.

Дані дослідження вказують, що загальна сума витрат на квіти зросла на 179%, а на ювелірні вироби — на 107%.

Читайте також: Тонни солодощів і весільні церемонії – у Львові пройде Свято шоколаду

Відповідно до Mastercard Love Index, тенденція робити матеріальні подарунки залишається стійкою. Однак світовими фаворитами у переліку святкових сюрпризів залишається відпочинок у готелі або ж романтична подорож із коханими. Це підтверджують і дані дослідження в Україні.

"За останні три роки кількість транзакцій за проживання українців у готелях у святковий період зросла на 70%, а сума загальних витрат – на 82%. 26% усіх витрат у період свята складають розрахунки за романтичні подорожі, кількість оплат яких зросла на 84%", – зазначається у повідомленні.

За даними Mastercard, за останні три роки також помітно збільшилась кількість платіжних операцій у ресторанах у День Святого Валентина. В Україні з 2016 по 2018 рік кількість таких транзакцій зросла на 91%.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-