Національний художній музей змінив імідж і показав новий логотип

Національний художній музей змінив імідж і показав новий логотип

Фото
Укрінформ
Національний художній музей України презентував нову айдентику. Її дизайном займалась агенція Banda, яка помістила логотип музею на тлі картин з експозиції НХМУ.  

Як повідомляється у концепції проекту, розміщеному на сайті Banda, оновлений бренд музею покликаний змінити ставлення українців до мистецтва.  

“Українське мистецтво варте набагато більшої уваги, ніж отримує сьогодні, а майже за кожною картиною в експозиції музею ховається історія гідна серіалу для Нетфлікса. Тут стала очевидною наша головна місія – перетворити імідж музею з образу старого нудного і притрушеного пилюкою мудреця на образ досі мудрого, але живого, активного, відкритого і зацікавленого вчителя. Такого, що дозволяє гуляти пари, якщо немає настрою, сидіти попою на парті і, найголовніше, мати власну думку з будь-якого приводу. Такого, що розповідає історії, а не мучить підручниковими термінами і нудними балачками”, – йдеться в концепції агентства Banda.

Відтепер для абревіатури музею пропонують використовувати латиницю: замість НХМУ вживати NAMU — від National Art Museum of Ukraine. “Тому що коли тобі є що розповісти про свою історію і своє мистецтво, і ти готовий розповідати про нього світу, то і робити це варто мовою світу”,– пояснюють в агенції Banda.

Читайте також: Нова виставка у PinchukArtCentre підкаже, “як бути класним”

За словами дизайнерів, вони хотіли, щоб новий знак та вся комунікація одночасно символізувала і довгу історію, і сьогодення, а також демонструвала національну ідентичність і була про мистецтво. Тому основою айдентики музею став персональний шрифт NAMU Font, який розробив дизайнер Діма Растворцев

Шрифт існує у семи варіаціях накреслення, кожна з яких відповідає за окрему епоху розвитку української культури та мистецтва – від XVI сторіччя до сьогодні.

Banda – передове українське креативне агентство. В його доробку – візуальне оформлення “Євробачення” в Києві та новий брендинг України Ukraine now, який нещодавно завоював престижну премію у галузі дизайну RedDot Design Award. Крім того, агенція співпрацює з такими брендами, як OLX, “Моршинська”, Comfy, ОККО та іншими.

Зазначимо, що днями адміністрація НХМУ повідомила про відкриття першого поверху музею після ремонту. Воно відбудеться 23 грудня.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-