Учені встановили, що астероїди в Сонячній системі — це уламки знищених планет

У США зробили відкриття, яке показало, що кільце астероїдів у Сонячній системі  – це залишки стародавніх планет, які існували в ній чотири мільярди років тому.

Науковці Університету Флориди провели дослідження тисячі космічних об’єктів на орбіті Сонця і встановили, що вони з’явились у результаті розпаду або знищення невеликих стародавніх планет, повідомляє Daily Star

Завдяки дослідженню метеоритів, які іноді падають на Землю, вчені встановили, що вони відкололися дуже давно, і помітили, що їхня природа походження не така, як у невеликих космічних тіл. Дослідники вважають, що це відкриття допоможе проаналізувати загрози з боку космічних тіл, які падають на Землю.

Астроном-теоретик Стенлі Дермотт заявив, що ці об’єкти рухаються у напрямку Землі, тому вчені так переймаються тим, як їх багато і з чого вони складаються.

"Якщо якийсь нищівний космічний об’єкт буде наближатися до нашої планети, ми повинні знати його природу, якщо хочемо зупинити його", - додав учений.