Завдяки Євробаченню Київ реалізує туристичний потенціал - Кличко

Завдяки Євробаченню Київ реалізує туристичний потенціал - Кличко

Укрінформ
Київський міський голова Віталій Кличко переконаний, що такі масштабні події, як Євробачення, є найкращою рекламою, адже більше 200 млн глядачів в усьому світі спостерігатимуть за пісенним конкурсом у Києві.

Про це заявив під час брифінгу після церемонії передачі ключів міста-господаря Євробачення та жеребкування півфіналів, повідомляє прес-служба мера.

"Більше 200 млн телеглядачів в усьому світі спостерігають за Євробаченням, більше 200 млн людей говоритимуть про Київ, а ті, хто відвідають наше місто, повернувшись додому стануть своєрідними послами української столиці. Наше завдання – максимально використати Євробачення для того, щоб про Україну та Київ говорили у світі, щоб залучити якомога більше туристів та реалізувати той туристичний потенціал, який у нас є», - наголосив Кличко.

Він нагадав, що столична влада минулого року виділила 50 млн грн, а цього року - ще 150 млн на проведення Євробачення. "Це ті кошти, які підуть на підготовку самого конкурсу, не враховуючи тих грошей, які ми інвестуємо в інфраструктуру, на озеленення, облаштування доріг, підсвітку міста", - наголосив Кличко.

Під час церемонії передачі ключів президент міської ради минулорічного господаря конкурсу – Стокгольма - Єва-Луїза Ерландссон зазначила, що Київ має чудову нагоду провести фантастичну подію і об'єднати музикою людей з усього світу. Адже Євробачення - це набагато більше, ніж телешоу. "Це, насамперед, цінності, це - спосіб подолати кордони, які нас розділяють. Сьогодні ми живемо у світі, який як ніколи раніше має об'єднатися, тому що він постав перед складними викликами. Продовжуймо нести цей чудовий меседж Євробачення - об'єднання для любові і миру», - наголосила Єва-Луїза Ерландссон.

Вона також зауважила, що у травні під час проведення пісенного конкурсу Київ буде у фокусі понад 200 млн телеглядачів, тисяч журналістів і туристів, які згодом стануть посланцями української столиці і України загалом.

У свою чергу виконавчий директор Європейської мовної спілки (EBU) Йон Ола Санд зазначив, що проведення Євробачення - це не тільки свято, а й велика відповідальність. «Це виклик. Більше ніж тисяча осіб з офіційних делегацій з усієї Європи прибудуть до Києва і понад 1500 журналістів висвітлюватимуть події і подаватимуть новини про те, що відбувається у Києві, - зазначив Йон Ола Санд.

Фото: КМДА

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Актуально

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-