Під столичним мостом Метро встановлюють підтримуючі конструкції
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація з посиланням на комунальну корпорацію «Київавтодор».
Зазначається, що такий процес в історії київського мостобудування на сьогодні унікальний. Адже споруда, збудована ще у 1965 році, має рідкісну аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням, аналогів якої наразі немає у світі.

«Протиаварійні заходи – важливий крок до відновлення унікальної інженерної споруди, що служить киянам уже понад пів століття. Розпочали ці заходи в серпні 2024 року. До сьогодні тривав етап із занурення 160 паль у річище Дніпра на глибину близько 30 метрів. Вони слугуватимуть основою для металевих арок. На спеціальному пірсі відбувалося збирання арочних конструкцій, які зараз заводять під міст», - зауважили у КМДА.
Зокрема, ці конструкції суттєво посилять споруду, збережуть унікальний вигляд мосту і дозволять безпечно експлуатувати його ще щонайменше на 20 років.
Як зазначається, після протиаварійних заходів розпочнуть реставраційні роботи з пристосуванням.
«Усі роботи виконують без перекриття руху автомобілів і поїздів метро. Судноплавство під мостом також збережено», - наголосили у КМДА.
Як повідомляв Укрінформ, із 1 листопада на деяких ділянках доріг у Києві і Дніпрі змінили швидкісний режим.
Фото: КМДА