У Міноборони прокоментували збої в роботі електронної черги до ТЦК: Вивчаємо кожен випадок

У Міноборони прокоментували збої в роботі електронної черги до ТЦК: Вивчаємо кожен випадок

Укрінформ
У Міністерстві оборони опрацьовують усі випадки, пов'язані з проблемами щодо електронної черги у ТЦК та СП.

Про це речник Міноборони Дмитро Лазуткін повідомив в ефірі телемарафону "Єдині новини", коментуючи випадки у Києві, коли електронна черга не працювала, передає кореспондент Укрінформу.

"Кожен випадок вивчається. Зв'язуємося з територіальними центрами комплектування, і відповідна робота проводиться для того, щоб допомогти, якщо виникають якісь технічні проблеми", - сказав Лазуткін.

Він наголосив, що електронна черга має передусім полегшити роботу територіальних центрів комплектування.

"Це все має застосовуватися і, відповідно, працювати для людей, які хочуть уточнити свої дані в ТЦК і СП", - додав речник МОУ.

Читайте також: Як ставлять на військовий облік призовників і кому з них надсилають повістки - розяснення ЗСУ

Він також нагадав, що поки що електронна черга працює у тестовому режимі.

Як повідомляв Укрінформ, на сьогодні через мобільний застосунок "Резерв+" оновили свої персональні дані майже 1 мільйон 170 тисяч військовозобов'язаних.

Фото: Міноборони

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-