Російські інтернет-тролі змінюють стратегію — Bloomberg

Російські комп'ютерні тролі вирішили дещо змінити стратегію впливу на хід виборів в США в 2020 році.

Про це повідомляє Bloomberg.

"Російські інтернет-тролі, схоже, змінюють стратегію у своїх спробах зірвати вибори в США в 2020 році, просуваючи політичні розбіжності через фальшиві акаунти в соціальних мережах замість того, щоб самим створювати пропаганду", - повідомляє ЗМІ з посиланням на експертів з кібербезпеки.

Пов'язане з Кремлем Агентство інтернет-досліджень може бути серед тих, хто намагався обійти заходи захисту, запроваджені компаніями, включаючи Facebook і Twitter, для пошуку і видалення підробленого контенту, створеного хакерами, щоб посіяти розкол серед американського електорату в президентській кампанії 2016 року.

"Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони підсилюють контент", - сказав Джон Хультквіст, директор з аналітики компанії FireEye Inc. "У такому випадку це не обов'язково недостовірно, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого", - каже експерт.

Його колега, Кендід Вуест, старший дослідник загроз в Symantec Corp додає, що інші хакери зламують комп'ютерні пристрої і використовують їх для відкриття великої кількості облікових записів у соціальних мережах. Зламані пристрої використовуються для створення багатьох законних користувачів, а також правдоподібних передплатників, а також лайків для цих фальшивих користувачів.

Попри те, що приховані зусилля щодо посилення різного контенту, створеного іншими, не є новою технікою, хакери та тролі значною мірою використовують її напередодні наступних президентських виборів у США. Вуест спостерігає скорочення створення нового контенту підробленими акаунтами, які можна було б використовувати в якості платформ для повідомлень у 2020 році, з 2017 по 2018 рік.

Читайте також: СБУ: Росія намагатиметься вплинути на вибори через кібератаки на ЦВК

Директор ФБР Крістофер Рей, виступаючи днями на конференції RSA в Сан-Франциско, заявив, що соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноземних гравців на вибори у США. За словами Рея, його відомство "готується до того, що це буде тривати і знову зросте до 2020 року".

Однак усунення іноземних кампаній впливу залишається складним завданням для компаній соціальних мереж. Натаніель Гляйхер, глава політики кібербезпеки в Facebook, сказав, що контроль над цими діями - "неймовірно складний баланс", при якому треба нейтралізувати "поганих гравців" не утискаючи при цьому дійсно важливу публічну дискусію.