Літак із Анталії, який затримали з техпричин, уже вилетів в Одесу – консул

Літак авіакомпанії Azurair, який мав здійснити рейс QU8312 Анталія-Одеса вчора об 11.30, вилетів сьогодні зранку. Причина затримки - потрапляння птаха у літак, що спричинило необхідність замінити літак на резервний.

Про це у коментарі Укрінформу повідомив консул України в Анталії Емір Рустамов.

«Цей чартерний рейс мав вилітати з Анталії 7 липня об 11.30, але з технічних причин (потрапляння птаха у літак, що спричинило необхідність замінити літак на резервний), згаданий рейс було затримано. Пасажирів було поінформовано про затримку», - сказав Рустамов.

Рейс був зафрахтований туроператором «Анекс Тур», всім клієнтам зазначеної компанії було продовжено терміни проживання в готелях до 02.00 - 03.00 8 липня, в залежності від відстані від готелів до аеропорту.

«Пасажири цього рейсу були організовано доставлені в аеропорт о 03.30 8 липня. О 04.40 пасажирів було забезпечено гарячим харчуванням та напоями. О 08.30 їх було забезпечено сендвічами та напоями. Крім того, в аеропорту Анталії цілодобово працюють пункти громадського харчування. О 10.04 літак згаданого рейсу злетів із аеропорту Анталії та взяв курс на Одесу», - повідомив дипломат.

Читайте також: Консульство України з’ясує причини 10-годинної затримки рейсу Анталія-Одеса

Консул України в Анталії зазначив, що жодних звернень від громадян України стосовно затримки рейсу авіакомпанії Azurair QU8312 до Консульства України в Анталії не надходило.

Як повідомляв Укрінформ, за перші шість місяців поточного року турецьку Анталію відвідали 1 551 633 туристи, з них українців 429 366 тисяч – це майже 28%. За перші чотири дні липня цього року до турецької Анталії прибуло більше туристів, аніж за весь липень минулого року.