В Україні можуть узаконити обов’язкові багаторівневі розв’язки на трасах

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує запровадити обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок на найбільш інтенсивних трасах.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе у Facebook.

«За оцінками експертів, до третини аварій на трасах відбувається під час виконання лівого повороту через зустрічний потік машин. Однією з вагомих причин цього є те, що зараз при влаштуванні таких поворотів ніяк не враховуються параметри щільності руху. Тому в нових змінах у ДБН щодо автомобільних доріг загального користування плануємо обмежити влаштування лівих поворотів на ділянках з високою інтенсивністю руху та передбачити в цих місцях обов’язкове проектування різнорівневих розв’язок», - написав Парцхаладзе.

Читайте також: Гройсман обіцяє у 2019-му відремонтувати трасу Дніпро-Миколаїв

Зокрема, пропонується передбачати влаштування лівих поворотів лише на ділянках доріг з інтенсивністю до 20 тис. автомобілів на добу. В той же час, на швидкісних трасах з інтенсивністю руху понад 20 тис. автомобілів – обов’язково влаштовувати різнорівневі розв’язки.

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України пропонує внести ці зміни у державні будівельні норми щодо проектування автомобільних доріг загального користування (ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво»).

Державні будівельні норми – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їх призначення.