Національний художній музей змінив імідж і показав новий логотип
Національний художній музей України презентував нову айдентику. Її дизайном займалась агенція Banda, яка помістила логотип музею на тлі картин з експозиції НХМУ.
Як повідомляється у концепції проекту, розміщеному на сайті Banda, оновлений бренд музею покликаний змінити ставлення українців до мистецтва.
“Українське мистецтво варте набагато більшої уваги, ніж отримує сьогодні, а майже за кожною картиною в експозиції музею ховається історія гідна серіалу для Нетфлікса. Тут стала очевидною наша головна місія – перетворити імідж музею з образу старого нудного і притрушеного пилюкою мудреця на образ досі мудрого, але живого, активного, відкритого і зацікавленого вчителя. Такого, що дозволяє гуляти пари, якщо немає настрою, сидіти попою на парті і, найголовніше, мати власну думку з будь-якого приводу. Такого, що розповідає історії, а не мучить підручниковими термінами і нудними балачками”, – йдеться в концепції агентства Banda.
За словами дизайнерів, вони хотіли, щоб новий знак та вся комунікація одночасно символізувала і довгу історію, і сьогодення, а також демонструвала національну ідентичність і була про мистецтво. Тому основою айдентики музею став персональний шрифт NAMU Font, який розробив дизайнер Діма Растворцев
Шрифт існує у семи варіаціях накреслення, кожна з яких відповідає за окрему епоху розвитку української культури та мистецтва – від XVI сторіччя до сьогодні.
Banda – передове українське креативне агентство. В його доробку – візуальне оформлення “Євробачення” в Києві та новий брендинг України Ukraine now, який нещодавно завоював престижну премію у галузі дизайну RedDot Design Award. Крім того, агенція співпрацює з такими брендами, як OLX, “Моршинська”, Comfy, ОККО та іншими.
Зазначимо, що днями адміністрація НХМУ повідомила про відкриття першого поверху музею після ремонту. Воно відбудеться 23 грудня.