Одна з найбільших авіакомпаній РФ скорочує кількість рейсів через проблеми з ремонтом двигунів

Одна з найбільших авіакомпаній РФ скорочує кількість рейсів через проблеми з ремонтом двигунів

Укрінформ
Одна з найбільших російських авіакомпаній S7 Airlines скоротить свій осінньо-зимовий розклад польотів на 10-15% через проблеми з ремонтом двигунів, встановлених на літаках Airbus A320 та A320/А321neo.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє газета "Коммерсант".

За її даними, зараз у простої знаходиться 21 повітряне судно S7 (20% парку), у тому числі 13 із 39 літаків сімейства neo. Як пояснили джерела газети в російському Мінтрансі, на цих літаках встановлені двигуни GTF американської фірми Pratt&Whitney (P&W), ремонтом яких не займаються ні в РФ, ні в Ірані.

Газета зазначила, що інші російські перевізники не мають таких проблем з літаками A320/А321neo, оскільки на них встановлені французько-американські двигуни CFM Leap, які випускаються великими серіями. Так, у Аерофлоту простоює лише один А321neo із 58 літаків сімейства.

Проте джерело видання в авіагалузі зазначило, що і ті, й інші двигуни вкрай складні в обслуговуванні. Співрозмовник припустив, що пізніше авіакомпанії, які використовують двигуни Leap, також можуть зіткнутися з неможливістю їхнього обслуговування в РФ.

У той же час представник фірми Willis Lease Financial Company, що спеціалізується на лізингу двигунів, Дмитро Воскресенський у розмові з газетою зазначив, що обслуговувати сучасні двигуни P&W та CFM без офіційної підтримки фактично неможливо, оскільки вони дуже залежні від програмного забезпечення, яке необхідно оновлювати. Також Воскресенський додав, що ремонтом двигунів Leap займається лише три-чотири фірми у світі, а обслуговуванням GTF — лише сама P&W.

Джерело газети, близьке до S7, заявило, що авіакомпанія має намір позбутися літаків сімейства neo і навіть збирається запросити дозвіл на вивезення щонайменше 22 бортів за кордон.

Читайте також: ЗМІ з'ясували, як до Росії потрапляють підсанкційні деталі для літаків

Як повідомлялося, після початку Росією повномасштабної війни проти України країни Заходу запровадили проти РФ численні санкції, зокрема щодо авіаційної галузі. В результаті російська цивільна авіація, відрізана від світового авіаційного ринку, має дефіцит іноземних комплектуючих, які доводиться закуповувати в обхід санкцій.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-