Бренд Valentino представив худі на підтримку вакцинації

Бренд Valentino представив худі на підтримку вакцинації

Фото
Укрінформ
Valentino представив лімітовану модель чорного худі з написом «Vaccinated» (Вакцинований), всі кошти від продажу яких підуть в ЮНІСЕФ та програму Covax для закупівлі вакцин від коронавірусу.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Input.

Раніше бренд вуличного одягу Cloney використовував логотип Valentino у вигляді літери «V» на толстовці з капюшоном, замінивши назву бренду словом «Vaccinated».

Читайте також: У Фейсбуку з'явилися рамки профілю на підтримку вакцинації

Креативний директор модного будинку П'єрпаоло Піччолі натрапив на статтю в Інстаграмі і замість того, щоб подати в суд на Cloney, купив п'ять толстовок, що залишилися.

Фото: instagram.com/pppiccioli
Фото: instagram.com/pppiccioli

У серпні він розмістив в Інстаграмі свою фотографію в толстовці і подарував ще одну Леді Газі, що підвищило попит на аутфіти.

Тепер Valentino офіційно продає худі з таким дизайном по 750 доларів за штуку. 100% виручки піде в ЮНІСЕФ та програму Covax Всесвітньої організації охорони здоров'я, яка працює над доставкою вакцин у країни третього світу і не тільки.

Фото: inputmag.com

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-