Кораблі заразили смертельною інфекцією корали на Карибах

Кораблі заразили смертельною інфекцією корали на Карибах

Дослідження
Укрінформ
Дослідники виявили суттєвий зв’язок між кораловою хворобою білої смуги в Карибському морі та судноплавством: ця вірулентна та швидкозмінна коралова хвороба, яка прокотилася по Карибському басейну, спричинена відходами або баластною водою з кораблів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє The Guardian.

Так, смертельна інфекція, відома як хвороба втрати кам’янистої коралової тканини (SCTLD) або ж хвороба білої смуги, була вперше виявлена ​​у Флориді у 2014 році, і відтоді поширилася регіоном, викликаючи велике занепокоєння вчених.

Ця недуга поширюється швидше, ніж більшість коралових хвороб, і має надзвичайно високий рівень смертності серед видів, найбільш сприйнятливих до нього, що робить її потенційно найбільш смертоносним захворюванням, яке коли-небудь вражало корали.

До хвороби білої смуги сприйнятливі понад 30 видів коралів. Інфекцію було виявлено на Ямайці у 2018 році, потім - у Мексиканському Карибському басейні, Сен-Мартені та Багамах, у 18 інших країнах.

У Мексиці понад 40% рифів в одному дослідженні мали щонайменше 10% коралів, заражених SCTLD, а майже чверть - понад 30%.

Вчені досі не змогли визначити, чи спричинена хвороба вірусом, бактерією, хімічною речовиною чи іншим збудником інфекції, але експерти підтримують теорію про те, що баластна вода з кораблів може бути винуватцем недуги.

Читайте також: Великий Бар'єрний риф - унікальний скарб, якому загрожує смертельна небезпека

Так, уже виявлено, що SCTLD є більш поширеним у рифах, які ближчі до основних комерційних портів Багамських островів, в Нассау і на Великих Багамах. Це вказує на ймовірний зв'язок між хворобою і кораблями.

У 2017 році розповсюдження смертельних патогенних мікроорганізмів суднами, коли вони скидають баластну воду, спонукало Міжнародну морську організацію виконати Конвенцію про управління баластними водами, яка вимагає, щоб кораблі скидали свої баластні води - використовувані для підтримки стійкості корабля - за 200 морських миль від берега у води до глибини щонайменше 200 метрів перед входом до порту, щоб переконатися, що вони не заносять шкідливі сторонні патогени.

Фото: BOB STENECK

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-