Відповідальність за катастрофу в Шереметьєво поклали на екіпаж

Відповідальність за катастрофу в Шереметьєво поклали на екіпаж

Укрінформ
Міждержавний авіаційний комітет (МАК) опублікував попередній звіт про катастрофу Sukhoi Superjet 100 в московському аеропорту Шереметьєво, згідно з яким причиною катастрофи могли стати дії екіпажу.

Про це повідомляє Радіо Свобода з посиланням на документ.

З нього випливає, що на лайнері, який зазнав аварії, було виявлено пошкодження, характерні для слідів від впливу блискавки. Після удару блискавки автопілот відключився і системи літака перейшли на ручне управління.

Попри проблеми зі зв'язком і втрату автоматичного управління, командир екіпажу оцінював ситуацію як штатну, йдеться у документі. Пілот відмовився від допомоги наземних служб і повів літак на посадку. Вона була здійснена з перевищенням навантажень, допустимих для лайнера, літак конструкційно їх не витримав.

Приземлення на передню опору шасі з великою вертикальною швидкістю, а також відхилення рукоятки управління повністю "на себе" безпосередньо перед приземленням, призвело до приземлення літака з перевантаженням 5,85 g, йдеться у звіті. Літак при цьому спроектовано на розрахункове перевантаження 3,75 g. Внаслідок кількох приземлень зі значним вертикальним перевантаженням і пожежі, що сталася потім, літак дістав пошкодження, зазначається у документі.

Читайте також: Катастрофа у Шереметьєво: назвали три можливі причини

Як повідомлялося, ввечері 5 травня у Шереметьєво загорівся при екстреній посадці SSJ-100 "Аерофлоту", загинула 41 людина з 78, що знаходилися на борту. Мінтранс РФ заявив, що не бачить підстав для припинення польотів лайнерів Sukhoi Superjet 100.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-