Австралія шукає заміну бренду "кенгуру"

Австралія шукає заміну бренду "кенгуру"

1840
Ukrinform
Австралійський уряд працює над розробкою нового знаку національного брендування своєї продукції.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства закордонних справ и торгівлі Австралії.

“Єдиний національний бренд допоможе нашим експортерам ефективніше використовувати репутацію Австралії для продажу своїх товарів і послуг у цілому світі”, - йдеться у заяві міністра торгівлі, інвестиций та туризму Стівена Чобо.

Зобов’язання вдосконалити брендування національної продукції уряд Малкольма Тернбулла закріпив у “Білій книзі” зовнішньої політики країни, як необхідну передумову зміцнення експортних позицій Австралії на світовому ринку.

Передбачається, що новий бренд об’єднає усі сильні сторони австралійського експорту, такі як туризм, сільськогосподарська продукція та освіта під єдиним австралійським символом.

“Мета проекту - краще зрозуміти... які з елементів існуючого брендування можна використовувати для створення більш потужної, уніфікованої ідентификації австралійських товарів та послуг”, – йдеться у заяві.

Австралійська комісія з торгівлі та інвестицій Austrade вже розпочала збір і вивчення існуючих австралійських брендів.

Читайте також: Австралія легалізувала експорт лікарського канабісу

Дослідження, проведене компанією Austrade, показало, що, хоча на основних експортних ринках, таких як Китай, Австралія відома “чистою і зеленою продукцією”, унікальною флорою і фауною, красивими пейзажами та дружніми людьми, країну менше знають за складнішими новітніми атрибутами, такими як технології, інновації та наука. У сучасному світі саме такі показники роблять країну більш привабливою, як потенційного торгового чи інвестиційного партнера.

Австралійський уряд вважає, що чіткий, уніфікований національний бренд, який поєднає усі ці якості, забезпечить підтримку, необхідну для процвітання австралійської продукції на конкурентному глобальному ринку.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-