Charlie Hebdo розповів про витрати на безпеку своїх журналістів і приміщень

Charlie Hebdo розповів про витрати на безпеку своїх журналістів і приміщень

Укрінформ
Французький сатиричний тижневик Charlie Hebdo випустив спецномер, присвячений третій річниці нападу на редакцію, яка сталася 7 січня 2015 року.

Видання розповідає, що роки після теракту перетворилися на життя «в консервній бляшанці», оскільки через заходи безпеки редакція перетворилася на бункер.

«Оплата поліцейського супроводу працівників редакції та зарплатня охоронців будівлі, посилення безпеки на вході в приміщення редакції та інші заходи безпеки коштують Charlie Hebdo приблизно в 1-1,5 млн на рік", - повідомив головний редактор Charlie Hebdo карикатурист Рісс (Лоран Суріссо).

За даними французьких ЗМІ, активний капітал Charlie Hebdo знизився в 2016 році до 19,4 млн, тоді як у 2015 році він перебував на позначці в 60 млн. Причиною цього стали, зокрема, значні витрати на безпеку.

«Це не можна вважати нормальним, коли друковане видання в демократичній країні мусить витрачати половину доходів від продажу своїх номерів на гарантування безпеки журналістів і приміщень, де вони працюють", - вказує Рісс.

Читайте також: Німецький Charlie Hebdo закрився через брак читачів

На сторінках спецномера журналісти видання зізнаються, що їхнє життя, поділене на «до і після теракту», перетворилося на суцільну жалобу.

Погрози на адресу видання і його співробітників надходять досі. Зокрема, у листопаді минулого року редакція Charlie Hebdo заявила у поліцію про те, що їй погрожують смертельною розправою. Послання з погрозами надійшло у зв'язку з публікацією карикатури на швейцарського ісламознавця, проповідника і письменника Таріка Рамадана, якого звинувачують у сексуальному насильстві. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-