Lego визнали найвпливовішим брендом 2017 року

Lego визнали найвпливовішим брендом 2017 року

Укрінформ
За рейтингом консалтингового агентства Brand Finance в 2017 році найвпливовішим брендом у світі став виробник дитячих іграшок з Данії Lego.

Про це повідомляє ВВС.

"Найбільш впливовим брендом у світі в цьому році став данський виробник іграшок Lego, випливає з рейтингу, складеного консалтиговим агентством Brand Finance", - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, у рейтингу вартості брендів Lego займає лише 196-е місце, а от за впливовістю випереджає Google, Nike, Disney і багато інших брендів.

Повідомляється, що при складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінювалась популярність і відомість бренду, репутація компанії і лояльність споживачів.

Lego не вперше стає найвпливовішим брендом.

У 2015 році Lego також визнавали найвпливовішим брендом, а в 2016 році — виробник конструкторів зайняв друге місце в цьому рейтингу.

Читайте також: Для фанатів LEGO побудували цілий будинок

Як зазначають експерти Brand Finance, однією з найсильніших сторін Lego є те, що компанія при створенні нової продукції враховує інтереси не лише дітей, але й їх батьків.

Компанія Lego до цього часу знаходиться під контролем сім'ї, яка придумала конструктори ще в 1950-і роки.

До першої десятки найвпливовіших брендів увійшли:

1. Lego (Данія, іграшки)

2. Google (США, IT)

3. Nike (США, одяг)

4. Ferrari (Італія, автомобілі)

5. Visa (США, фінанси)

6. Disney (США, розваги)

7. NBC (США, ЗМІ)

8. PwC (США, спеціалізовані послуги)

9. Johnson & Johnson (США, косметика, гігієна)

10. McKinsey (США, спеціалізовані послуги).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-