Австралійські пілоти стурбовані безпекою в аеропортах

360
Ukrinform
Асоціація пілотів провідних австралійських авіакомпаній висловила стурбованість через різні підходи щодо безпекової перевірки наземного та повітряного персоналу у великих аеропортах Австралії.

Про це повідомляє Аustralia news today.

«Ця невідповідність потребує виправлення», - заявив президент Асоціації Марей Батт, наголосивши, що 5000 членів асоціації з числа бортового персоналу піддаються жорсткішим перевіркам, ніж інший обслуговуючий персонал, включаючи працівників вантажного відділення, відділення багажу, прибиральників та працівників сфери громадського харчування.

Читайте також: В Австралії запобігли теракту в літаку

Пілоти також не переконані у правильності рішення довіряти питання перевірки безпеки в аеропортах приватним підрядникам, а не державним установам.

Сенатор Нік Ксенофон, який нещодавно очолив парламентську групу із дослідження питань авіаційної безпеки, вважає, що уряд має виправити існуючі недоліки.

«Я глибоко поважаю роботу, яку здійснює в аеропортах наземний персонал, але ця ланка не проходить жодних, навіть побіжних безпекових перевірок», - сказав він.

Читайте також: Заради справи МН17 Нідерланди узаконять заочне засудження - Зеркаль

Союз працівників на транспорті також порушив питання безпеки аеропортів, заявивши, що висока плинність кадрів означає, що працівники без відповідної перевірки отримують доступ до територій високого ризику. Часом персонал не проходить навіть необхідного навчання.

Таким чином назріло питання створення єдиного органу, відповідального за безпеку національних аеропортів.

Поліція побоюється, що представники організованої злочинності, отримуючи роботу в аеро- і морських портах, можуть скористатися своїми перепустками для отримання доступу до вантажів та пасажирів.

В Австралії понад 60 організацій та компаній можуть видавати ідентифікаційні картки з авіаційної та морської безпеки, включаючи авіакомпанії, міграційний департамент та операторів портів. Наразі видано 250 000 перепусток, але відповідальний регулятор не може сказати, скільки працівників припинили роботу і не повернули свої картки.

Наразі вивчається можливість додавання біометричних даних до карток безпеки та скорочення кількості емітентів. Крім того, права отримати такий документ будуть позбавлені ті, хто мав стосунок до діяльності груп організованої злочинності.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-