Азербайджан вислав LifeNews з країни

Азербайджан вислав LifeNews з країни

1969
Ukrinform
Журналістів російського телеканалу LifeNews вислали з Азербайджану через надання перекрученої інформації про конфлікт у Нагірному Карабасі. 

Про це повідомляє Oxu.Az з посиланням на главу прес-служби МЗС країни Хікмета Гаджиєва. 

«Азербайджанська сторона проявила стосовно них добрі наміри, але співробітники LifeNews продовжили свою провокаційну діяльність. Враховуючи все це, було визнано недоцільним їх перебування в Азербайджані», - сказав глава прес-служби.

За його словами, співробітники LifeNews діяли на території республіки без акредитації, крім того, перекручували реальну ситуацію, готували необ'єктивну інформацію.

Гаджиєв нагадав, що LifeNews і раніше надавав перекручену інформацію про вірмено-азербайджанський нагірнокарабаський конфлікт.

Раніше телеканал LifeNews у своєму репортажі з прифронтового азербайджанського міста Тертер передав неправдиву, провокаційну інформацію. Репортер заявляла, що люди злякані і в масовому порядку залишають свої домівки.

Як повідомляв Укрінформ, збройні сутички на лінії зіткнення Азербайджану і Нагірного Карабаху почалися в ніч на 2 квітня. Сторони конфлікту звинуватили одна одну в обстрілі населених пунктів і назвали бої наймасштабнішими за останні 22 роки.

Конфлікт між Азербайджаном і Вірменією почався в 1988 році через те, що населена переважно вірменами Нагірно-Карабаська автономна область заявила про вихід з Азербайджанської РСР.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>