Астрономи виявили нову планету біля найближчої до Сонця зірки

Відео
Група астрономів завдяки Дуже Великому Телескопу Європейської Південної Обсерваторії у Чилі знайшли планету, яка знаходиться в системі найближчої до Сонця зірки - Проксима Центавра.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє SciTechDaily

«Це відкриття показує, що наш найближчий зоряний сусід, здається, наповнений цікавими новими світами, готовими до подальших досліджень», - заявив дослідник із Інституту астрофізики та космічних досліджень Португалії Жоао Фаріа.

Планета, що отримала назву Проксима Центавра d, обертається навколо Проксима Центавра на відстані близько 4 мільйонів кілометрів, що є 1/10 відстані між Сонцем і Меркурієм. Планета робить оберт навколо своєї зірки за 5 діб.

Маючи лише чверть маси Землі, планета також є однією з найлегших відомих на даний момент екзопланет.