Вчені NASA вловили на Марсі дивні сигнали

Аудіо
Вчені Національного управління з аеронавтики і дослідження космічного простору (NASA) вловили на Марсі дивні сигнали, частина з яких мала сейсмічну природу, а інші залишилися загадкою.

Дані передав космічний марсохід InSight, повідомляє Sky News.

"Марсохід NASA InSight прибув на Червону планету минулого листопада і в квітні зафіксував її перший сейсмічний гуркіт, описаний NASA як "тихе, але чітке тремтіння", - йдеться у повідомленні.

Зразки аудіозаписів, опубліковані у вівторок, 1 жовтня, охоплюють понад 100 відкриттів, виявлених сейсмометром InSight. Однак лише 21 з них було ідентифіковано, як "марсотрус" - землетрус на Марсі.

Серед інших звуків були марсіанський вітер, механічні рухи "руки" апарату та інші. Вчені сподіваються, що вивчивши марсотрус, вони зможуть дізнатися більше про походження таємничого гуркотіння.