Apple знову стала найдорожчим брендом за версією Forbes

Apple знову стала найдорожчим брендом за версією Forbes

Укрінформ
Компанія Apple знову посіла першу сходинку в рейтингу найдорожчих брендів світу за версією журналу Forbes.

Про це повідомляється на сайті видання.

Як зазначається, вартість бренду у 2019 році становила 205,5 мільярда доларів. Це на 12% більше, ніж у 2018 році.

Apple лідирує в рейтингу вже дев'ятий раз поспіль.

На другому місці — Google, який коштує 167,7 мільярда доларів. Його вартість виросла на 27% в порівнянні з минулим роком.

В трійку лідерів ввійшла компанія Microsoft (125,3 млрд доларів - зростання 20%).

На четвертому та п’ятому місцях Amazon (97 млрд доларів) і Facebook (88,9 млн доларів).

Читайте також: Верховний суд США дозволив користувачам судитися з Apple

У топ-10 також опинилися Coca-Cola (59,2 млрд доларів), Samsung (53,1 млрд доларів), Disney (52,3 млрд доларів), Toyota (44,6 млрд доларів) і McDonald's (43,8 млрд доларів).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-