
Єврокомісія оцінила успіхи інтернет-платформ у боротьбі з дезінформацією
Як повідомлялося, згадані інтернет-платформи підписали Кодекс поведінки проти дезінформації та зобов’язалися надавати інформацію про досягнутий прогрес у період перед європейськими виборами у травні поточного року.
«Доповідь, оприлюднена сьогодні, свідчить, що онлайн платформи досягають успіху… Платформи підтвердили, що їхні інструменти оцінки прозорості політичної реклами будуть задіяні до у період до Європейських виборів у травні. Це суттєве досягнення, особливо з огляду на дуже обмежені часові рамки. Вони дозволять забезпечити прозорість політичної реклами та гарантувати, що виборці будуть належним чином проінформовані протягом виборчого періоду та за його межами», - йдеться у заяві Єврокомісії.
Водночас Єврокомісія наголосила, що очікує від згаданих інтернет-платформ подальших зусиль у визначенні джерел походження політичної реклами та підвищення ефективності дій проти ботів та фейкових акаунтів.