Єврокомісія оцінила успіхи інтернет-платформ у боротьбі з дезінформацією

Єврокомісія оцінила успіхи інтернет-платформ у боротьбі з дезінформацією

Укрінформ
Єврокомісія оприлюднила у середу місячні доповіді від онлайн-платформ Google, Twitter та Facebook щодо прогресу, якого вони досягли у лютому у виконанні зобов'язань із боротьби проти дезінформації.

Відповідна інформація оприлюднена на веб-сторінці Європейської Комісії.

Як повідомлялося, згадані інтернет-платформи підписали Кодекс поведінки проти дезінформації та зобов’язалися надавати інформацію про досягнутий прогрес у період перед європейськими виборами у травні поточного року.

«Доповідь, оприлюднена сьогодні, свідчить, що онлайн платформи досягають успіху… Платформи підтвердили, що їхні інструменти оцінки прозорості політичної реклами будуть задіяні до у період до Європейських виборів у травні. Це суттєве досягнення, особливо з огляду на дуже обмежені часові рамки. Вони дозволять забезпечити прозорість політичної реклами та гарантувати, що виборці будуть належним чином проінформовані протягом виборчого періоду та за його межами», - йдеться у заяві Єврокомісії.

Читайте також: Єврокомісія оштрафувала Google на €1,5 мільярда

Водночас Єврокомісія наголосила, що очікує від згаданих інтернет-платформ подальших зусиль у визначенні джерел походження політичної реклами та підвищення ефективності дій проти ботів та фейкових акаунтів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-