Facebook зберігатиме на серверах політрекламу і дані про замовника сім років

Facebook зберігатиме на серверах політрекламу і дані про замовника сім років

Укрінформ
Американська компанія Facebook представила нові інструменти для боротьби проти політичного втручання у вибори Євросоюзу через інтернет.

Про це повідомляє AFP із посиланням на керівника відділу з питань глобальних комунікацій компанії та колишнього британського віце-прем'єр-міністра Ніка Клегга.

“Facebook представила у понеділок нові інструменти для боротьби проти політичного втручання у вибори Євросоюзу через інтернет і таким чином частково відповіла на зростаючий тиск щодо припинення дезінформації (в соцмережі — ред.)”, - йдеться у повідомленні.

Як повідомляє AFP, згідно з новими правилами щодо політичної реклами під час європейських виборів, які відбудуться з 23 по 26 травня, реклама повинна бути схвалена соцмережею, а також містити чіткий банер з назвою її замовника.

За словами Клегга, нові механізми будуть поширюватися, не тільки на рекламу для кандидатів або політичних партій, але й на заполітизовані питання у суспільстві, такі як імміграція.

Після виборів онлайн реклама, разом із даними про її замовника, зберігатиметься на серверах протягом семи років.

Читайте також: Опоблок досі агітує через "ВКонтакте" - комітет виборців

Як повідомив віце-президент компанії, нові механізми будуть доступні наприкінці березня і допоможуть “зробити політичну рекламу у Facebook більш прозорою”.

Зазначається, що на запровадження нових інструментів у боротьбі проти дезінформації компанія була змушена піти, після того як торік вона потрапила у низку скандалів, пов'язаних із витоком персональних даних та побоювань, що соцмережею можуть маніпулювати іноземні країни для досягнення власних політичних цілей.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-