Google посилить вимоги до політичної реклами в ЄС

Google посилить вимоги до політичної реклами в ЄС

Укрінформ
Google запровадить більш суворі вимоги до реклами в Європейському Союзі в рамках зусиль з припинення дезінформації та підвищення прозорості політичної реклами перед виборами блоку в наступному році.

Про це повідомляє АР.

«Як і інші, ми багато думаємо про вибори і про те, як нам продовжувати підтримувати демократичні процеси в усьому світі, в тому числі шляхом підвищення прозорості політичної реклами в Інтернеті», - підкреслив директор компанії щодо державної політики та урядових відносин Чи Юніус.

Крім того, Google опублікує звіт про прозорість передвиборних оголошень в ЄС і бібліотеку політичних оголошень, в якій кожен зможе знайти додаткову інформацію про покупців реклами, їх цільову аудиторію і про те, як витрачаються гроші.

Читайте також: l'oréal і Apple випустили датчик, допомагає боротися зі старінням шкіри

Подібне розширення Google ввела цього року для політичних оголошень в Америці, де відбувалися проміжні вибори. Як зазначає видання, Facebook представив аналогічну систему для США, Бразилії та ВеликоЇ Британії на початку цього року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-