Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram

Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram

Укрінформ
Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram, на черзі - запуск чат-боту в Messenger Facebook.

Про це повідомляє прес-служба банку.

"Ощадбанк продовжує розширювати канали комунікації з клієнтами. Відтепер користувачі Telegram можуть зв'язатись з банком за допомогою чат-бота. На черзі - запуск чат-боту в Messenger Facebook", - йдеться у повідомленні.

У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток. Стандартний перелік сервісів: перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень, замовлення виписки на електронну скриньку, перевірка стану заборгованості за картковим рахунком, блокування чи активація картки, зняття ліміту, тощо.

Читайте також: Кіберполіція викрила трьох киян на продажі персональних даних у Telegram

Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру Ощадбанку.

Як відомо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот — онлайн-помічник.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-