Google тестує «робота», який буде чатитись замість користувачів

Google тестує «робота», який буде чатитись замість користувачів

Укрінформ
Компанія Google розробила систему, яка зможе автоматично відповідати у чатах замість користувачів.

Про це повідомляє The Guardian.

Систему, названу Reply, створили в експериментальній лабораторії компанії Google Area 120. Передбачається, що Reply сполучатиметься з додатками Hangouts and Allo, WhatsApp, Facebook Messenger, Android Messages, Skype, Twitter direct messages and Slack.

Reply базується на технології штучного інтелекту. Система пропонуватиме варіанти відповідей, створені на основі шаблонів у Gmail і Allo. «Робот» аналізуватиме повідомлення, які отримують користувачі, та пропонуватиме варіанти відповідей на них «в один клік», враховуючи при цьому події, що були внесені в календар, та місцезнаходження. Наприклад, на запитання «Коли ви будете вдома?» Reply проаналізує дані геолокації та визначить, яким транспортом користувач зазвичай добирається додому та скільки часу йому для цього знадобиться, враховуючи затори.

Читайте також: Google змінить налаштування пошуку зображень для захисту авторських прав

Крім того, система скануватиме вхідні повідомлення навіть тоді, коли користувач буде в режимі офлайн, і сповіщатиме його друзів про те, що він не може відповісти відразу. Також Reply зможе інформувати про те, що користувач перебуває у відпустці, використовуючи відповідні дані у календарі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-