SELECT p.id,p.filename, p.memo_ukr memo, g.photo_id main_photo, g.name_ukr gname FROM photos p LEFT JOIN galleries g ON g.id=p.gallery_id AND g.photo_id=p.id WHERE p.gallery_id=? ORDER BY main_photo DESC, p.weight Новітні українські дрони-невидимки пройшли випробування - 13.12.2017 06:50 — Новини Укрінформ
Новітні українські дрони-невидимки пройшли випробування

Новітні українські дрони-невидимки пройшли випробування

Фото
2521
Ukrinform
В Одесі провели випробування новітніх тактичних дронів-невидимок Sparrow-LE.

Про це повідомляє одеський сайт "Перший міський".

“Висота польоту до 5000 метрів, робоча висота близько 1000 метрів, дальність зв'язку близько 50 км, можливо і далі, ми розширюємо діапазон, він оснащений оптичним сенсором, камера з 20-кратним зумом. А також тепловізійний сенсор, який дозволяє безпілотнику працювати в нічний час", - розповів Володимир Болта, директор компанії, яка збирає дрони в Одесі.

Випробування показують: «горобчик» майже не боїться поганої погоди — він здатен працювати при температурі до -30 градусів і при швидкості вітру до 12 метрів на секунду. За тривалістю і висотою польоту Sparrow-LE кращий за своїх попередників. Він побив одразу три українські рекорди.

Читайте також: Українські дрони зможуть стежити за агресором і на Камчатці - Турчинов

Тактичні дрони, які здатні виконувати завдання на відстані півсотні кілометрів, складають за спеціальними шаблонами. За день майстер встигає викроїти близько трьох майбутніх безпілотників. Далі роблять так званий «сендвіч» — стискають кевлар, склотканину, спеціальний пінопласт і епоксидну смолу. Таким чином майбутнім безпілотникам надають форму. Після цього фарбують і встановлюють «шпигунські пристрої».

«Зашифрований канал зв'язку потрібен для того, щоб ворожі сили не змогли заглушити сигнал», — зазначив складальник Артем Болдурат.

Дрон Sparrow-LE

«Горобчики» здатні розвивати швидкість до 120 кілометрів на годину і важать лише три кілограми. Це дозволяє військовим носити їх з собою в рюкзаку. Людина потрібна лише під час зльоту і посадки.

«Парашут на ньому використовується для того, щоб полегшити посадку. Літак не сідає по-літаковому, щоб найнедосвідченіший пілот міг здійснити посадку і не пошкодити борт», — сказав інженер-складальник Костянтин Петровський.

Повне виробництво одного безпілотника триває тиждень. Цю техніку активно використовують у зоні АТО. Зацікавилися «горобчиками» і ВМС України.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>