XTI Aircraft зробить приватний конвертоплан гібридним

XTI Aircraft зробить приватний конвертоплан гібридним

Фото, відео
Укрінформ
Американська компанія XTI Aircraft вирішила обладнати пасажирський конвертоплан TriFan 600 власної розробки гібридною силовою установкою з електромоторів і газотурбінного двигуна з генератором.

Про це повідомляє "Популярна механіка".

"TriFan 600 позиціонується як перший конвертоплан для бізнес-авіації. Він зможе перевозити 12 пасажирів на крейсерській швидкості близько 630 км/г при висоті польоту в 10 кілометрів на відстань понад 2800 км. Літальний апарат буде зроблений за схемою поздовжнього біплана з композитних матеріалів. Конвертоплан зможе використовувати для посадки вертолітні майданчики або будь-яку відповідну місцевість", - зазначається в публікації.

У конструкції TriFan 600 планується використовувати електромотори пропелерів з акумуляторними батареями, а також газотурбінний двигун з генератором. Для вироблення енергії, крім генератора, будуть використані тонкоплівкові сонячні батареї, якими покриють верхню частину планера. Енергія від 4-кіловатних сонячних батарей буде використовуватись для пересування конвертоплана по землі перед зльотом.

Використання гібридної силової установки на першому приватному конвертоплані дозволить істотно знизити вартість літального апарату, так і його експлуатації. TriFan 600 повинен споживати значно менше палива, ніж сучасні бізнес-джети. Перший прототип конвертоплана XTI Aircraft розраховує побудувати в наступному році, тоді ж почнуться і його льотні випробування.

Конвертопланом називається літальний апарат з поворотними гвинтовими рушіїв, які на зльоті і при посадці працюють як підйомні, а в горизонтальному польоті — як тягнучі. Підйомна сила при цьому забезпечується крилами літакового типу. Функціонально така конструкція близька до літака вертикального зльоту і посадки. У TriFan 600 два вентилятора розміщені на передній крайці крила, а третій — в хвостовій частині.

Гвинтові рушії на крилах є поворотними, а розташований горизонтально хвостовий — нерухомим. Після вертикального зльоту, за задумом інженерів XTI Aircraft, пропелери на крилах будуть плавно обертатися на 90° у вертикальне положення, розганяючи конвертоплан. Після набору крейсерській швидкості польоту будуть використовуватися тільки поворотні рушії, а хвостовий буде закриватися заслінками, щоб зменшити лобовий опір.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-