XTI Aircraft зробить приватний конвертоплан гібридним

XTI Aircraft зробить приватний конвертоплан гібридним

Фото, відео
1205
Ukrinform
Американська компанія XTI Aircraft вирішила обладнати пасажирський конвертоплан TriFan 600 власної розробки гібридною силовою установкою з електромоторів і газотурбінного двигуна з генератором.

Про це повідомляє "Популярна механіка".

"TriFan 600 позиціонується як перший конвертоплан для бізнес-авіації. Він зможе перевозити 12 пасажирів на крейсерській швидкості близько 630 км/г при висоті польоту в 10 кілометрів на відстань понад 2800 км. Літальний апарат буде зроблений за схемою поздовжнього біплана з композитних матеріалів. Конвертоплан зможе використовувати для посадки вертолітні майданчики або будь-яку відповідну місцевість", - зазначається в публікації.

У конструкції TriFan 600 планується використовувати електромотори пропелерів з акумуляторними батареями, а також газотурбінний двигун з генератором. Для вироблення енергії, крім генератора, будуть використані тонкоплівкові сонячні батареї, якими покриють верхню частину планера. Енергія від 4-кіловатних сонячних батарей буде використовуватись для пересування конвертоплана по землі перед зльотом.

Використання гібридної силової установки на першому приватному конвертоплані дозволить істотно знизити вартість літального апарату, так і його експлуатації. TriFan 600 повинен споживати значно менше палива, ніж сучасні бізнес-джети. Перший прототип конвертоплана XTI Aircraft розраховує побудувати в наступному році, тоді ж почнуться і його льотні випробування.

Конвертопланом називається літальний апарат з поворотними гвинтовими рушіїв, які на зльоті і при посадці працюють як підйомні, а в горизонтальному польоті — як тягнучі. Підйомна сила при цьому забезпечується крилами літакового типу. Функціонально така конструкція близька до літака вертикального зльоту і посадки. У TriFan 600 два вентилятора розміщені на передній крайці крила, а третій — в хвостовій частині.

Гвинтові рушії на крилах є поворотними, а розташований горизонтально хвостовий — нерухомим. Після вертикального зльоту, за задумом інженерів XTI Aircraft, пропелери на крилах будуть плавно обертатися на 90° у вертикальне положення, розганяючи конвертоплан. Після набору крейсерській швидкості польоту будуть використовуватися тільки поворотні рушії, а хвостовий буде закриватися заслінками, щоб зменшити лобовий опір.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-