NASA: телескоп Kepler знайшов нові планети, де можливе життя

10.05.2016 21:49 2109

Національне управління з аеронавтики і дослідження космічного простору (НАСА) у вівторок оголосило про відкриття понад 1,2 тис. нових планет, невелика частина з яких розташовується в "зоні життя".

Про це повідомляє американське видання Business Insider.

"НАСА заявляє, що космічний телескоп Kepler відкрив 1284 нові планети за межами нашої Сонячної системи, що понад удвічі збільшує число відомих екзопланет (біля інших зірок, не навколо Сонця – ред.)", - йдеться в повідомленні.

Більше 100 нових планет мають подібну до Землі масу і майже достовірно мають скелястий ландшафт. Близько 550 з усіх відкритих планет є маленькими і, можливо, скелястими, дев'ять із них перебувають у так званій "зоні життя", яка потенційно може підтримувати форми життя, подібні тим, що є на Землі.

Космічний телескоп Kepler, який є фактично супутником-обсерваторією, запущений у 2009 році. Він виконує, в тому числі, місію пошуку планет розміром з Землю в місцях, які потенційно могли би підтримувати життя. Він шукає слабке затемнення, яке відбувається, коли планета проходить на тлі однієї із зірок, та визначає її розміри, відстань та можливість перебування у зоні, сприятливій для життя.

Kepler долає повний шлях навколо Сонця за 371 день та постійно переміщує напрям спостереження. З 2009 року він спостерігав за понад 150 тис. зірок.

Фото: en.wikipedia.org

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»