Multiplex став новим партнером програми «Плюси»

Multiplex став новим партнером програми «Плюси»

Укрінформ
Мережа кінотеатрів Multiplex стала новим партнером програми «Плюси» в застосунку «Армія+».

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Міноборони.

Зазначається, що це перша компанія в категорії відпочинку та дозвілля для військових. Її пропозиція – два промокоди на місяць, завдяки кожному з них можна купити квиток у кіно за 60 гривень.

«Військовим важливо відновлюватися, відпочивати та відволікатися від служби бодай на пару годин. Кіно – якраз одна з таких можливостей. Тому рада, що найбільша мережа кінотеатрів України доєдналася до «Плюсів». Тим більше, що захисники і захисниці давно просили нас додати партнерів, які б зробили пропозиції для дозвілля», – розповіла заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Читайте також: До програми «Плюси» долучилася мережа військових магазинів Ukrarmor

Кінотеатри мережі можна знайти у 14 містах, зокрема в Києві, Харкові, Дніпрі та Кривому Розі. Промокод працює офлайн. Достатньо показати його касиру під час придбання квитків – і знижка застосується. Щоб отримати промокод, у застосунку необхідно перейти до сервісу «Плюси», обрати Multiplex та натиснути «Згенерувати код».

«Ми з великою вдячністю до хлопців та дівчат, які боронять нашу країну, приєднуємося до програми «Плюси». Розуміємо, що військові потребують не тільки фізичного, а й емоційного відновлення, тому пропонуємо їм на спеціальних пільгових умовах приєднатися до перегляду цікавих світових та українських фільмів, провести кілька годин в наших комфортних залах та насолодитися відпочинком», – зазначив Роман Романчук, СЕО мережі кінотеатрів Multiplex.

Читайте також: В «Армія+» можна поділитися QR та штрихкодами знижок за програмою «Плюси»

Як повідомляв Укрінформ, програма «Плюси» стартувала у грудні 2024 року, щоб об’єднати великі бізнеси й надавати спеціальні пропозиції на товари та послуги для військових. За цей час пропозиціями скористалися вже 1 мільйон разів, заощадивши на них понад 100 млн грн. Компаніями, які долучилися до програми, стали «Укрзалізниця», UKRNAFTA, Нова пошта, WOG, ОККО, ROZETKA та Ukrarmor.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-