Компанія De Novo заявила про відновлення роботи сервісів після ранкового збою

Компанія De Novo заявила про відновлення роботи сервісів після ранкового збою

Укрінформ
Компанія De Novo відновила роботу більшості своїх сервісів після ранкової технічної аварії.

Про це у Фейсбуці повідомив генеральний директор компанії De Novo Максим Агєєв, передає Укрінформ. 

"Станом на 11:10 ми відновили роботу всіх користувачів публічної хмари. Відновлено роботу всього обладнання клієнтів, які розміщують свої комп'ютерні системи на детекторі в нашому дата-центрі", — наголосив Агєєв.

За його словами, аварія сталася вранці під час планових регламентних робіт, коли нештатно спрацювала одна із систем автоматичного перемикання живлення. Інцидент тривав з 8:03 до 8:17, після чого розпочалися відновлювальні роботи.

Агєєв запевнив, що аварію повністю ліквідовано протягом трьох годин. Великі клієнти, зокрема банки, завершують відновлення роботи своїх сервісів протягом найближчих 2 годин. 

У компанії також підкреслили, що не виявили жодних ознак хакерської атаки чи зовнішнього втручання, а причиною аварії стала технічна несправність.

Як повідомляв Укрінформ, 26 квітня у Київському метрополітені через технічний збій в Ощадбанку тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах.

Крім того, Нова пошта попередила, що її сервіси тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами в підрядника. Згодом компанія поінформувала, що її сервіси вже відновили роботу.

У Дії заявили, що через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків.

Як пояснив CMO De Novo Дмитро Бахмацький, технічний збій у роботі застосунку "Дія", Нової пошти і терміналів банків вранці 26 квітня стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться ці сервіси.

Фото: De Novo

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-