Жінок у медіа працює більше, ніж чоловіків

Жінок у медіа працює більше, ніж чоловіків

Дослідження
Укрінформ
Згідно з опитуванням, проведеним Національною радою у співпраці з ГО «Жінки в медіа», кількість жінок у сфері медіа переважає кількість чоловіків.

Про це під час презентації дослідження в Укрінформі розповіла аналітикиня дослідження та членкиня ГО «Жінки в медіа» Зоя Красовська.

За її словами, у межах дослідження було опитано 4820 працівників та працівниць у 206 компаніях. Красовська уточнила, що серед них більшість становлять жінки – 53%. Згідно з опитуванням, журналістами працюють 77% жінок і 23% чоловіків. Водночас у керівництві медіа 52% жінок і 48% чоловіків.

Щодо професійного розподілу посади журналістів, ведучих, маркетологів, продакшену та піару переважно займають жінки, а чоловіки переважно працюють у ролі технічного персоналу та програмної служби.

Співробітників, які проходять навчання та підвищення кваліфікації жіночої статі – 59%, а чоловіків – 41%.

Читайте також: Медійники розповіли про проблеми в роботі під час війни

Окрім питань професіонального розподілу, дослідження також демонструє умови праці, забезпечення дозвілля, балансування між роботою і працею опитаних тощо. У цьому контексті Красовська зазначила, що соціальне забезпечення, декретні відпустки надаються переважно жінкам, ніж чоловікам.

Як повідомлялося, за даними останнього дослідження ГО «Жінки в медіа», жінки складають значну частину (41%) в керівних органах редакцій українських медіа, серед власників (38%) багато чоловіків.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-