Абоненти зможуть спілкуватися навіть без поповнення рахунку – Київстар

Абоненти зможуть спілкуватися навіть без поповнення рахунку – Київстар

Укрінформ
Телеком-оператор Київстар оголосив, що абоненти можуть користуватися зв’язком, навіть якщо в них закінчились кошти та вони не можуть поповнити рахунок.

Про це Укрінформу повідомили в компанії.

Зазначається, що для абонентів передплати дзвінки в мережі оператора будуть доступні всім абонентам передплати навіть без оплаченого пакета послуг за їх тарифом.

Крім того, Київстар скасовує комісії в рамках послуги Екстра гроші, завдяки якій можна замовити додаткові кошти на свій рахунок, а повернути пізніше.

"Щоб отримати додаткові 175 гривень треба лише ввести код *117#. Або можна поповнити свій рахунок на конкретну суму: 15, 20, 75 та 125 гривень, також без комісії. Для цього є короткий номер *117*X#, де X – одна із можливих сум поповнення. Ці кошти можна використати, щоб оплачувати дзвінки на інші мережі, відправляти SMS, користуватися мобільним інтернетом, бути на зв’язку в роумінгу", - повідомили в компанії.

Читайте також: Держспецзвʼязку та Київстар співпрацюватимуть у сфері кіберзахисту

Зазначається, що для абонентів контрактної та корпоративної форми обслуговування оператор удвічі збільшує кредитні ліміти в їх тарифах на строк до 2 місяців. Абоненти, у яких не була підключена послуга кредитних лімітів, можуть замовити мікрокредитування. Для користувачів фіксованих послуг (інтернет, телефонія та передавання даних) Київстар продовжує термін оплати рахунку на 30 днів.

Київстар також безкоштовно надаватиме послугу Домашнього Інтернету всім клієнтам, у кого вона не була оплачена та не працювала до цього.

"Звертаємо увагу, що мережа Київстар працює стабільно, забезпечуючи як мобільний зв’язок, так і фіксований інтернет. Однак у частині населених пунктів, де проводиться операція Об’єднаних Сил, можуть спостерігатися складнощі через знеструмлення. Також ми рекомендуємо здійснювати дзвінки лише в разі потреби, щоб зменшити навантаження на мережу", - підкреслили у компанії.

Наголошується, що для абонентів працюють всі інформаційні канали оператора: додаток для самообслуговування Мій Київстар, дзвінковий центр підтримки абонентів за номером 466 та консультанти в офіційних спільнотах Київстар у соціальних мережах Facebook та Instagram.

Фото з відкритих джерел

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-