Брендбук України: Біденко розказав про NOW-філософію

Брендбук України: Біденко розказав про NOW-філософію

Фото
Укрінформ
Кабмін на засіданні у середу схвалив презентований держсекретарем Мінінформполітики Артемом Біденком брендбук України.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Міністерство інформаційної політики розробило і сьогодні презентує технічний стандарт на основі затвердженого бренду України. Над створенням цього брендбуку працювала доволі велика команда, в тому числі агенція Banda, яка розробила візуальний стиль", - сказав Біденко під час презентації.

Він наголосив, що жодної копійки з державного бюджету на розробку брендбуку не було витрачено.

"У цьому брендбуку втілені ключові елементи стратегії Ukraine NOW, насамперед філософія. По-перше, ми говоримо про людей. Люди — наша головна сила. Сучасні українці - про сьогодні, про зараз. Вони не чекають не бояться, вони діють та створюють саме зараз нові компанії, нові прогресивні бізнеси, нові кафе, ресторани, фестивалі, нові заводи. Саме про них ми говоримо", - розповів держсекретар МІП.

Крім того, зазначив він, нині відбувається народження нової країни, національні перетворення, що означає появу нових можливостей.

Водночас, додав посадовець, у цей особливий момент потрібно цінувати рішучість, активність і захопленість своєю справою. "Ukraine NOW має на меті постійно поширювати цю NOW-філософію тут і сьогодні серед українців і мотивувати іноземців знайомитися з Україною та її можливостями", - сказав він.

Біденко підкреслив, що бренд і брендбук є надзвичайно відкритим, і не треба питати дозволу держави на його використання - достатньо завантажити елементи, і можна вільно використовувати цей бренд: наклеїти на телефон, на автомобіль, додавати до пакування своїх товарів, брендувати свій стенд.

Читайте також: Кубів презентував експортний бренд України Trade with Ukraine

"Повторюю, українці та українки - найкращі амбасадори бренду України. І нам би дуже хотілося, щоб їм було приємно пізнавати одне одного за наклейками на телефонах. Що, власне, і відбувається зараз за кордоном", - зауважив Біденко.

Він звернув увагу на рекомендації щодо використання брендів другого рівня, суббрендів. "Звичайно, Ukraine NOW не може замінити всі комунікації та візуальні стилі. Це означає певну свободу. Можна створювати суббренди на його основі для вузьких завдань. Наприклад, нещодавно був презентований експортний бренд України. Але можна і надалі користуватися локальними брендами, такими як бренди міст. Однак важливо, особливо для органів державної влади, відповідно до постанови Кабміну обов'язкове використання бренду Ukraine NOW для популяризації України у світі як єдиного голосу. І для цього у брендбуку є чіткі рекомендації, як це робити і в яких площинах використовувати, що і за чим має йти", - сказав держсекретар МІП.

У свою чергу Прем’єр-міністр Володимир Гройсман визнав, що бренд України вже дуже часто можна зустріти як самій державі так і поза її межами, хоча від моменту його затвердження пройшло лише кілька місяців.

Як повідомлялося, 10 травня Кабінет міністрів схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в межах роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.

Брендинг Ukraine NOW у серпні отримав нагороду Red Dot.

Red Dot Design Award – міжнародна дизайнерська премія, яка існує більше 50 років.

Фото: kmu.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-