На популяризацію України за кордоном цьогоріч витратять 35 мільйонів - МІП

На популяризацію України за кордоном цьогоріч витратять 35 мільйонів - МІП

Укрінформ
У Міністерстві інформаційної політики України очікують, що видатки на медійну популяризацію України за підсумками 2018 року становитимуть близько 35 млн грн.

Про це заявив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко під час звітної прес-конференції, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Загалом сподіваємося на кінець року вийти на цифру близько 35 млн грн по цьому року саме на медійну популяризацію за кордоном. Але однозначно ідеться про медійні гроші, витрати на медіа, але аж ніяк не на бренд і не на створення бренду, як намагаються у нас дізнатися. Бренд коштував 0 грн 0 коп", - зазначив Біденко.

Читайте також: Мінінформ запустив на окупованих територіях UA|TV та інші телеканали

Він додав, що популяризація України на телеканалі EuroNews згідно з договором коштує 3 млн грн.

"Тендер, який на стадії завершення, на інші хвилі популяризації, - це 26 млн грн. Який результат буде після торгів, ми не можемо прогнозувати", - додав Біденко.

За його словами, з усіма витратами можна ознайомитися на ProZoro.

Звітна прес-конференція керівництва Міністерства інформаційної політики України/ Фото Володимира Тарасова

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-