Мінінформ представив комунікаційну кампанію "Україна - це Європа"

Мінінформ представив комунікаційну кампанію "Україна - це Європа"

986
Ukrinform
З нагоди відзначення 19 травня Дня Європи в Україні стартує комунікаційна кампанія "Україна - це Європа".

Про це повідомила перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова на прес-конференції в Укрінформі.

"Сьогодні ми презентуємо три ролики та продемонструємо борди, присвячені популяризації європейських цінностей. Ми хочемо показати, що Україна - це Європа, а не бананова республіка, як дехто може досі вважати. Намагаємося показати, що наша держава має свою гастрономічну культуру, прекрасний сервіс, красиві міста, довкілля та багато іншого", - сказала Джапарова.

Як пояснила завідувач сектору з питань європейської інтеграції Міністерства інформаційної політики України Людмила Василенко, у роликах нашу державу показано очима іноземців.

"Ці ролики надзвичайно теплі та емоційні. У них наша країна показана очима іноземців, передані їхні враження та відчуття від подорожі Україною", - підкреслила вона.

Продюсер креативної агенції повного циклу GOODMEDIA Кирило Тимошенко звернув увагу, що це перша комунікаційна кампанія, у якій використано новий бренд Ukraine NOW UA, ухвалений 10 травня Кабінетом міністрів.

"Все вже зроблено у брендингу, і думаю, що надалі Ukraine NOW UA буде активно використовуватися в інших проектах", - сказав він.

Читайте також: Джапарова спростувала міф про "дорогий" бренд Ukraine NOW

Як наголосила Джапарова, ролики будуть пропонувати як соціальну рекламу українським телеканалам, і нині вивчається можливість щодо показу їх закордоном. Ролики транслюватимуть іноземним гостям у фан-зоні фіналу Ліги чемпіонів-2018.

Окрім того, макети бордів вже розіслано в усі області.

"Думаю, це буде до 200 площин у регіонах України. Бордова компанія, на відміну від роликів, розрахована на українську аудиторію. Вона будується навколо п'яти європейських цінностей: свобода слова, гендерна рівність, чистота довкілля, верховенство права, якісна освіта та медицина", - пояснила Джапарова.

Як відомо, GOODMEDIA, яка працювала над створенням роликів разом з МІП, входить до ТОП-20 агенцій України згідно з рейтингами Всеукраїнської рекламної коаліції. Вона має кілька українських та міжнародних нагород за виробництво соціальної реклами.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-