Вступна кампанія: МОН вибачається за незручності, але термін не подовжить

Вступна кампанія: МОН вибачається за незручності, але термін не подовжить

Укрінформ
Міністерство освіти та науки та ДП "Інфоресурс" вибачилося перед абітурієнтами за проблеми в роботі Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) під час вступної кампанії.

Про це перший заступник міністра освіти та науки Володимир Ковтунець та директор ДП "Інфоресурс" Оксана Бєлік зазначили на брифінгу, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"На жаль, ми мали низку проблем із забезпеченням електронного вступу. Позиція Міністерства з цих питань така: права жодної особи, яка має право на вступ до вишів, не повинні бути порушені. Ми забезпечимо справедливу реалізацію права кожного вступника на вступ до вишів", - сказав Ковтунець.

За його словами, програмне забезпечення для системи вступу було розроблено в короткий термін, і провести більш тривале тестування не було можливості. Водночас ЄДЕБО не могла переривати свою роботу і повинна була постійно обслуговувати потреби вишів і професійно-технічних навчальних закладів.

"Від імені адміністратора ЄДЕБО я хочу принести вибачення за ті незручності, які виникали протягом вступної кампанії", - сказала Оксана Бєлік.

За словами Ковтунця, станом на 18 липня проблеми виникли з опрацювання даних 18 тисяч електронних кабінетів. 98% цих проблем уже вирішено.

Перший заступник міністра також зауважив, що потреби продовжувати термін вступної кампанії наразі немає. 

Як повідомив на брифінгу директор департаменту вищої освіти МОН Олег Шаров,  проблеми з подачею заяв можуть виникати в тому числі і при розбіжності в написанні імен або особистих даних у документах вступників,  що посвідчують особу, та документах про освіту.

"Ми мали окремі питання, пов'язані  з апострофами в іменах, з чергуваннями "і" та "и" в іменах, з помилками на кшталт однієї літери в прізвищах", - сказав Шаров.

Також, за його словами, виникали проблеми через старі та нові назви  населених пунктів, які були перейменовані в ході декомунізації, коли в освітніх документах були вказані старі назви.

Читайте також: У Міносвіти сказали, що робити зі "зниклими" заявами абітурієнтів

Він попередив, що динаміка подачі заяв може зрости в останні дні вступної кампанії, відповідно може зрости і навантаження на систему ЄДЕБО.

Також він повідомив, що навчальні заклади отримали право приймати документи в паперовій формі у разі, якщо неможливо зареєструвати електронний кабінет. Втім, якщо електронний кабінет зареєстровано, сенсу подавати документи у паперовій формі немає, наголосив Шаров.

У випадках проблем з подачею заяв вступникам порадили звертатися за телефоном 044 239 86 18, а також за телефонами, вказаними на сайті Міністерства освіти та науки.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-