Укрпошта презентувала свій новий бренд
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
"За ці 9 місяців, відколи я прийшов працювати в Укрпошту, ми працювали скоріше над змістом. Ми робили так, щоб посилки або почали "ходити" швидше, або просто почали "ходити", щоб листи почали доставлятися, а перекази - скоріше рухатися. Щоб у наших офісах з'явились комп'ютери, хоча б у деяких. Але нам хочеться змінити не лише зміст, а й форму. І сьогодні ми нарешті тільки починаємо змінювати і форму, і зміст", - розповів під час презентації оновленого бренду генеральний директор ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянській.
Він додав, що основна мета ребрендингу - зробити сервіс сучасним та комфортним для клієнта. Тож Укрпошта планує постійно розширювати перелік своїх послуг.
За словами Смілянського, окрім слогану "Головна пошта країни" було розроблено спільно з партнерами ще один - "Здатні дивувати".
Він підкреслив, що ребрендинг буде впроваджено поступово, з урахуванням результатів діяльності кожного з відділень по всій території України, і вже за рік Укрпошта "буде дивувати своїх клієнтів".
Фото: Укрпошта