Підвищення тарифів на залізниці можливе лише після поліпшення сервісу - Балчун

13.02.2017 12:07 1771

Повернення до питання підвищення Укрзалізницею тарифів на пасажирські перевезення можливе за умови реального поліпшення сервісу для пасажирів та належного ставлення працівників до своїх обов'язків.

Про це написав керівник компанії Войцех Балчун на своїй сторінці у Facebook

«На сьогодні схиляємось до такої моделі: спочатку показуємо реальні результати поліпшення сервісу для пасажирів, задіюємо внутрішні резерви для оптимізації роботи пасажирського господарства, домагаємось від працівників належного ставлення до своїх обов'язків. І тільки потім повертаємось до теми тарифів», - наголошує він.

За словами Балчуна, такий підхід керівництва сформовано розумінням не тільки перспектив компанії, а й наслідків для всієї української економіки.

«Пасажирські перевезення - то наша унікальна публічна місія, яку ніхто інший, крім нас, не здатен забезпечити. То великі можливості, але і велика відповідальність», - підкреслив він.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-