Підвищення тарифів на залізниці можливе лише після поліпшення сервісу - Балчун
Про це написав керівник компанії Войцех Балчун на своїй сторінці у Facebook.
«На сьогодні схиляємось до такої моделі: спочатку показуємо реальні результати поліпшення сервісу для пасажирів, задіюємо внутрішні резерви для оптимізації роботи пасажирського господарства, домагаємось від працівників належного ставлення до своїх обов'язків. І тільки потім повертаємось до теми тарифів», - наголошує він.
За словами Балчуна, такий підхід керівництва сформовано розумінням не тільки перспектив компанії, а й наслідків для всієї української економіки.
«Пасажирські перевезення - то наша унікальна публічна місія, яку ніхто інший, крім нас, не здатен забезпечити. То великі можливості, але і велика відповідальність», - підкреслив він.