Укрзалізниця вибачилася перед пасажирами за сім годин затримки в дорозі

Укрзалізниця вибачилася перед пасажирами за сім годин затримки в дорозі

Укрінформ
ПАТ «Укрзалізниця» просить вибачення у пасажирів  швидкісного  поїзду № 731 Запоріжжя - Київ за семигодинну  затримку в дорозі.

Про це повідомляє прес-служба  «Укрзалізниці».

«18 січня  о 18:26 швидкісний поїзд № 731 Запоріжжя - Київ, що обслуговується складом Екр-1 «Тарпан» виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», здійснив вимушену зупинку на перегоні Железнякове - П'ятихатки-Пас. Зупинка поїзда сталася з технічних причин, а саме внаслідок дії низьких температур на систему живлення поїзда. Пасажирів цього поїзда на станції П'ятихатки-Пас. пересадили в допоміжний швидкісний поїзд виробництва Hyundai, який прибув в екстреному режимі. До Києва поїзд Інтерсіті+ №731 Запоріжжя - Київ прибув о 06:11», - йдеться в повідомленні.

Затримка руху для 534-х пасажирів  склала 7 год. 20 хв.

В «Укрзалізниці»  запевняють, що для забезпечення руху поїздів роботи з прибирання снігу не припиняються ні вдень, ні вночі. Лише за минулу добу з залізниць України вивезено понад 30 тис. куб. м снігу. Для ліквідації снігових заметів виїхало 65 одиниць снігоприбиральної техніки і працювало понад 12,5 тис. залізничників.

Від снігу очищено 21 тис. стрілочних переводів, 216 станційних, 1708 під'їзних колій та 974 пасажирські платформи.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-