Українців найбільше цікавлять виплати вкладникам Ощадбанку - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Надзвичайно важливими та актуальними для всіх категорій громадян України залишаються питання виплати компенсації за вкладами Ощадбанку СРСР

Надзвичайно важливими та актуальними для всіх категорій громадян України залишаються питання виплати компенсації за вкладами Ощадбанку СРСР. На урядову телефонну «гарячу лінію» впродовж тижня, з 2 по 8 квітня 2012 року, надійшло 403 звернення громадян щодо отримання компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР. Серед них: з питання виплати компенсації надійшло 19,8% звернень від загальної кількості за цей період, щодо виплати коштів на поховання 21,0%, з питання надання роз'яснень законодавства та процедури повернення заощаджень і компенсації (43,7%) і надання консультацій (13,4%).

Про це УКРІНФОРМу повідомили в Урядовому контактному центрі.

«Заявники цікавляться розміром та термінами виплати компенсації, процедурами реєстрації вкладників, необхідним пакетом документів для виплати компенсації, можливістю переоформлення виплати на своїх дітей, враховуючи вік вкладників і їх категорії», - зазначили у Центрі.

Так, жителька з м. Одеса, пенсіонерка (вдова інваліда І групи, учасника бойових дій), звернулася з приводу відмови компенсації коштів на поховання свого чоловіка, яким був укладений договір з Ощадбанком. Вона просить допомогти отримати кошти на поховання чоловіка з його ощадної книжки та надати роз'яснення, чи обов'язково переоформлювати її на себе.

Інший заявник з м.Києва (пенсіонер і дитина війни), бажає отримати офіційне роз'яснення, до яких установ йому необхідно звернутися та які документи представити для отримання ним в АТ «Ощадбанк» компенсації за облігації «Золотого займу» 1982 року випуску.

Заявниця з м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області (пенсіонерка, учасник війни, 87 років) просить надати роз'яснення, що їй треба зробити для отримання компенсації втрат від знецінення грошових заощаджень в Ощадбанку.

Жителька с. Рудківці, Хмельницької області, звертається від імені матері (вдова, інвалід та учасник ВВВ), з приводу реєстрації її 4-ох ощадних книжок для отримання компенсаційної виплати від знецінення грошових заощаджень в Ощадбанку СРСР, договори за якими були укладені в 1981 році.

«Порівняно з попереднім тижнем кількість звернень з питань компенсації втрат заощаджень в Ощадбанку СРСР збільшилася у 4,4 раза, пенсійного забезпечення - у 1,5 раза, виплати заробітної плати збільшилася на 41,9%, правосуддя - на 27,5 %, благоустрою та будівництва - на 21,9 %, діяльності службових осіб - на 14,3 %, транспортного обслуговування - на 11,8 %, умов праці та трудових відносин - на 10,6 %, комунального господарства - на 10,2%», - констатували у Центрі.

Водночас зменшилася кількість звернень з питань охорони здоров'я на 15,7 %, земельних відносин - на 9,6% та функціонування мереж зв'язку - на 5,2 %.

На урядову телефонну «гарячу лінію» також надходили скарги на дії службових осіб (208 звернень проти 182 попереднього тижня), зокрема недбале виконання службових обов'язків, перевищення влади та повноважень працівниками органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також керівниками підприємств, установ та організацій.

У ході реалізації проекту «гаряча лінія» - Діалог з малим бізнесом» впродовж цього тижня надійшло 60 звернень з 19 регіонів з повідомленнями, пропозиціями та скаргами від представників малого та середнього бізнесу (попередній тиждень - 71). Питання, що порушувалися у зверненнях суб'єктами підприємницької діяльності, стосувалися загальних роз'яснень у сфері підприємницької діяльності та оподаткування, сплати внесків до Пенсійного фонду, соціального захисту суб'єктів малого підприємництва та скарг на дії посадових осіб.

За цей період органами виконавчої влади опрацьовано 4391 звернення, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію», у тому числі 4325 - розглянуто по суті порушених питань зі внесенням до бази даних електронних копій відповідей заявникам, з них по 488 - прийнято позитивні рішення.

На контролі перебувають 11 звернень, що потребують термінового та першочергового розгляду. Органами виконавчої влади протягом тижня розглянуто 9 звернень, з них у 5 випадках питання вирішено повністю та підтверджено заявниками.

За звітний період здійснено зворотний зв'язок у 1163 випадках для з'ясування результатів розгляду органами виконавчої влади питань, порушених заявниками, які у більшості випадків стосувалися комунального господарства (326), соціального захисту населення (186), пенсійного забезпечення (103) та земельних відносин (81).

Загалом по 473 зверненнях питання вирішено позитивно, з них 376 - вирішено повністю (32,3% від кількості звернень, по яких здійснено зворотний зв'язок) та 97 - вирішено частково (8,3%).

Найбільше звернень з позитивним вирішенням розглянуто: Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (79,2% від загальної кількості ними опрацьованих), Житомирською (64,3%), Хмельницькою (50%) та Донецькою (46,1%) облдержадміністраціями. Найменше - Міністерством соціальної політики (9,1%) і Міністерством юстиції України (14,3%).

Залишилися не вирішеними 690 звернень, з яких у 75 випадках заявники погодилися з отриманими роз'ясненнями та у 615 - не погодилися. Питання, порушені у зверненнях, не вирішуються через відсутність коштів, або вимагають вирішення лише в судовому порядку. У деяких випадках вказувалося на можливість вирішення питань після здійснення додаткових дій з боку органів влади, якими розглядалися дані звернення.

Упродовж цього тижня також надійшло 82 подяки, а саме: начальнику виконавчої служби Дзержинського районного управління Харківського міського відділу юстиції, працівникам Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, Івано-Франківської обласної державної адміністрації, Київської міської державної адміністрації, ЖЕКу №319 в Деснянському районі м. Києва, обласної клінічної лікарні ім. М.І.Пирогова у м. Вінниці, Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області, керівнику спортивного комплексу «Дзержинка» м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області. Працівникам Центру за допомогу у вирішенні порушених питань надійшло 74 подяки.

Загалом на урядову телефонну «гарячу лінію» з 2 по 8 квітня 2012 року надійшло 9 696 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Для розгляду та реагування органам виконавчої влади надіслано 4 643 звернення, у тому числі для роз'яснення положень законодавства - 44. На 4 178 звернень громадяни отримали довідки та консультації від фахівців Урядового контактного центру.

Урядова телефонна «гаряча лінія» 0-800-507-309 працює з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-