Житомирським маршруткам оголосили "Revizion"

Житомирським маршруткам оголосили "Revizion"

Фото
517
Ukrinform
У маршрутних таксі Житомира почав працювати сервіс оцінки якості обслуговування «Revizion». Він дозволяє за допомогою смартфона залишати відгуки про поїздки у транспорті.

Про це повідомляє прес-служба Житомирської міської ради.

«Тепер і у маршрутних таксі Житомира з’явились наліпки з QR-кодом. Відсканувавши його смартфоном, пасажири можуть залишити відгук про свою поїздку у кожному конкретному автобусі», - йдеться у повідомленні.

За словами співзасновника сервісу «Revizion» Сергія Шапіренка, програма дозволяє швидко надіслати відгук, який дійде до перевізника та у міську раду та дозволить оперативно відреагувати й усунути недоліки.

Читайте також: Маршрутники Чернігова хочуть підняти до 10 гривень ціну проїзду

У міськраді сподіваються на співпрацю із сервісом «Revizion» у розміщенні QR-кодів також у трамваях, тролейбусах та комунальних автобусах.

«Revizion» – це перший незалежний сервіс в Україні, який збирає оцінки якості обслуговування та відгуки клієнтів, на основі яких покращується сервіс у громадському транспорті.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-