ОТГ є “теплицями” для малого та середнього бізнесу - представництво ЄС в Україні

ОТГ є “теплицями” для малого та середнього бізнесу - представництво ЄС в Україні

Децентралізація
1728
Ukrinform
Об’єднані територіальні громади (ОТГ) в Україні є своєрідними “теплицями”, де малий та середній бізнес отримує сприятливі умови для росту. 

Саме тому дуже важливою є комунікаційна робота в громадах, у тому числі з бізнесом. На цьому наголосив перший секретар Представництва ЄС з питань децентралізації та секторальних реформ  Бенедикт Геррманн під час тренінгу-семінару у Києві на тему “Інформаційне висвітлення діяльності ОМС на офіційному сайті, у ЗМІ, соціальних мережах: методи, техніки та технології”, повідомляє  кореспондент Укрінформу.

“Під час спілкування з малим та середнім бізнесом, які працюють у нових громадах, я отримую позитивні відгуки. Вони кажуть що, це реально добре. І  тому об’єднані територіальні громади  — це той “бізнес-хаб”,  та “теплиця”, де малий та середній бізнес може нормально рости. І тут дуже важлива роль комунікації”, - заявив він. 

За словами Геррманна, він - “фанат” української реформи децентралізації:  “Ніхто не очікував  три роки тому, що буде такий колосальний прогрес. Це - факт”.

Європейський дипломат зазначив, що керівництво ОТГ має максимально ефективно використовувати нові інструменти, які вони отримали, і приділяти велику увагу саме розвитку малого та середнього бізнесу. “Саме ви -  місцеві громади - можете допомогти малому та середньому бізнесу. Децентралізація — один з головний поштовхів для розвитку бізнесу на місцевому рівні”, - заявив Геррманн, звертаючись до присутніх представників органів місцевого самоврядування (ОМС).

Окремо він зазначив на важливості комунікації з діаспорою за кордоном для розвитку громад. “Діаспора — це золотий  капітал будь-якої з громади”, - наголосив дипломат, вказавши  на важливість залучення українців за кордоном для налагодження бізнес-контактів з іноземними партнерами, організації різноманітних проектів та програм, прямих  інвестицій в громаду тощо. 

Перший секретар Представництва ЄС з питань децентралізації та секторальних реформ також повідомив, що з провадженням реформи децентралізації в Україні інвестиціями в країну стали цікавитися ще більше представників європейського малого та середнього бізнесу. “Представники малого та середнього бізнесу із країн з ЄС починають цікавитися можливостями розвитку свого бізнесу в Україні.  Вони розуміють, що ОТГ — це особливо цікаве місце для інвестицій, бо це потенціал для нового партнерства”, - сказав він. 

Говорячи про шляхи побудови комунікації в громадах, європейський дипломат закликав українських представників бути креативними, не завжди копіювати чужий досвід і дивитися на власні реалії. “Ви, українці, робите такі  цікаві інновації, яких у нас немає. Не завжди намагайтеся брати те, що в нас. Prozorro — такого по всьому світу немає, медреформа і електронний кабінет — я був би радий, якби у нас таке було. Urban Space в Івано-Франківську - знову ж таки, це українська фішка... І тому треба не дуже копіювали наші приклади, потрібно бути інноваційними. Можливо, ви впровадите якісь нові форми комунікацій”, - заявив він.

Тренінг-семінар “Інформаційне висвітлення діяльності ОМС на офіційному сайті, у ЗМІ, соціальних мережах: методи, техніки та технології” був організований Київським Центром розвитку місцевого самоврядування, створеним за підтримки Програми “U-LEAD з Європою” та Мінрегіону. Участь у ньому взяли представники громад Київщини, які відповідають за інформаційну політику, керівники громад, науковці,  які цікавляться комунікаціями в громадах.

“Однією з цілей Програми “U-LEAD з Європою” є сприяння підвищенню прозорості дій влади перед своїми мешканцями, виборцями, і взагалі перед суспільством. І тому комунікація тут відіграє найбільш важливу роль. Якщо правильно донести до мешканців громади, до бізнесменів, ЗМІ та інших органів влади, що ми робимо, куди рухаємося і що ми хочемо досягти,  то це підвищує не лише прозорість в громаді, а й створює таку собі  атмосферу чесності, яка приваблює і бізнес, і людей, які хотітимуть там поселятися і працювати”, - заявив директор Київського ЦРМС Олег Любімов.

Радник з питань комунікацій Київського ЦРМС Анатолій Шалаєв зазначив, що в ході семінару основний акцент спрямовано на те, “як побудувати комунікацію, як презентувати свою громаду перед іншими громадами, як комунікувати з самими мешканцями в цій громаді, пресою, бізнесом”.

Він також поінформував, що 18 липня Центр проведе тренінг, “де говоритимемо про будування громад,  маркетинг громад, як зробити брендбук громади, як її презентувати”.

Нагадаємо, з 2016 року в Україні діє Програма “U-LEAD з Європою”, яка  спільно втілюється Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.  Розрахована на 4 роки Програма з фінансуванням у 102 млн євро є флагманом у децентралізаційному процесі в Україні.

Фото: Володимир Тарасов

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-