Транспортники Харкова сперечаються з Укртрансбезпекою, які поломки вважати серйозними

Транспортники Харкова сперечаються з Укртрансбезпекою, які поломки вважати серйозними

Укрінформ
У Харкові представники КП "Міськелектротранс" провели акцію протесту під  управлінням "Укртрансбезпеки". Вони протестували проти приписів інспекторів, що забороняють вихід транспорту на маршрути через дрібні неполадки.

В самому управлінні "Укртрансбезпеки" переконані, що пікет - це  спроба тиску на орган державної влади з боку керівників місцевих транспортних підприємств і влади Харкова. Тому керівництво теруправління звернулося із заявами в прокуратуру, поліцію та Управління СБУ Харківської області з проханням дати оцінку акції протесту транспортників, повідомляє кореспондент Укрінформу.

На акцію біля Держпрому представники КП "Міськелектротранс" прибули на "своєму" транспорті - тролейбусах і трамваях. На них закріплені плакати з написами: "Ми платимо в бюджет 250 млн грн податків, а що зробили праведники з "Укртрансбезпеки?", "Хто кришує нелегалів і таксистів?", "Не віддамо соціальний транспорт!"...

Як пояснює заступник директора з експлуатації Салтівського трамвайного депо Микола Павленко, з минулого місяця співробітники "Укртрансбезпеки" по черзі проводять позапланові перевірки у трамвайних і тролейбусних депо.

"Інспектори виявляють незначні порушення - вивіска не того кольору, непофарбований поручень - і виписують постанову про заборону виходу транспорту на лінію. Але подібні порушення не впливають на безпеку перевезень пасажирів, оскільки усі ці недоліки усуваються в процесі роботи. Ще одне: незважаючи на наші звернення, поки що не припинена діяльність нелегальних перевізників, які не мають ліцензій, але "Укртрансбезпека" їх чомусь не помічає", - наголосив Павленко.

За його словами, сьогодні стан рухомого складу набагато кращий, ніж кілька років тому: покращено графік роботи транспорту, керівництво міста домагається кредиту на купівлю 130 одиниць електротранспорту. Трамвай і тролейбус, як і раніше, найдешевший транспорт, яким користуються громадяни пільгових категорій, включаючи пенсіонерів. Вони і страждають в першу чергу від невиходу "рогатих" на лінії. 

"Мета акції - привернути увагу громадськості до цієї проблеми, добитися реакції управління "Укртрансбезпеки" і знайти вихід з положення", - додав Павленко.

Читайте також: На Миколаївщині пільговикам дадуть по 110 гривень на транспортні витрати

Водночас начальник Управління "Укртрансбезпеки" в Харківській області Євген Шатохін переконаний, що акція протесту представників харківського КП "Міськелектротранс" - спроба тиску на "Укртрансбезпеку".

Так він сказав кореспондентові Укрінформу, коментуючи дії транспортників. 

"Я дізнався про намір провести акцію рано вранці і вже о 08:15 був біля Держпрому, де зібралися представники КП "Міськелектротранс". На проїжджій частині були припарковані, як я нарахував, десяток тролейбусів, а на трамвайних коліях - сім трамваїв. Підійшов до учасників акції, поговорив з ними, почув претензії по дріб'язкових, як вони сказали, причіпках наших інспекторів і їх приписах не випускати на лінію трамваї і тролейбуси, де виявлені порушення", - зауважив Шатохін.

За його словами, водночас ніхто не сказав, що на передньому склі частенько немає "двірників", і в негоду водії не бачать, куди їдуть, що в салонах іноді не закриваються двері, несправні спідометри, що дозволяє списувати витрати енергії, масово відсутні аптечки і сертифікати медобстеження персоналу, діелектричні рукавички та обценьки. "За законом раз на десять років електротранспорт має йти на капітальний ремонт, але керівники депо посилаються на відсутність коштів, забуваючи про безпеку пасажирів", - додав Шатохін.

Він наголосив, що з причин, пов’язаних з "дрібницями", у Салтівському тролейбусному депо за 3 місяці зареєстровано 12 ДТП (зіткнень з іншими транспортними засобами) та один наїзд на пішохода, а в Жовтневому трамвайному депо за той же термін - 15 ДТП і два наїзди на пішохода, і цей список можна продовжити: "Наїзди небезкривдні: в одному з випадків жінці-пішоходу відрізало ногу, і через два дні вона померла в лікарні. Втратив ногу при наїзді трамвая і чоловік-пішохід".

Шатохін наголосив, що управління "Укртрансбезпеки" в Харківській області і далі здійснюватиме роботу з наведення ладу на міському транспорті.

До того ж, сказав Шатохін, страйки на транспорті в робочий час заборонені законом: "Це підрив економіки. Тому ми звернулися з відповідними заявами в прокуратуру, поліцію та Управління СБУ Харківської області з проханням дати оцінку акції протесту транспортників біля Держпрому".

Страйк водіїв електротранспорту в Харкові / Фото: Мадієвський В'ячеслав, Укрінформ

Державна служба з безпеки на транспорті "Укртрансбезпека" була  створена шляхом злиття Державної інспекції з безпеки на наземному транспорті (Укртрансінспекція) і Державної інспекції з безпеки на морському і річковому транспорті (Укрморрічінспекція). У лютому 2015 року Кабмін затвердив положення про створення державної служби "Укртрансбезпека". У квітні цього року Кабінет Міністрів України усунув керівника цієї служби  Михайла Ноняка від обійманої посади. Щодо нього було  призначено службове розслідування. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-