Понад три тисячі залізничників усю ніч розчищали колії від льоду і снігу - 19.01.2018 12:59 — Новини Укрінформ
Понад три тисячі залізничників усю ніч розчищали колії від льоду і снігу

Понад три тисячі залізничників усю ніч розчищали колії від льоду і снігу

1114
Ukrinform
Через негоду до очисних робіт зі снігом на об'єктах залізничної інфрастурктури вночі з 18 на 19 січня було залучено понад 3 тисячі залізничників.

Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Укрзалізниця".

"Упродовж ночі з 18 на 19 січня 2018 року залізничники вживали заходів для мінімізації впливу погодних умов на роботу залізниці та прибирали від снігу вокзали, станції, колії. До цих заходів були залучені понад 3 тисячі залізничників та 12 снігоочисних колійних машин", - йдеться в повідомленні.

По всій території України від льоду та снігу було очищено 3240 стрілочних переводів, 36 пасажирських платформ, 453 залізничні переїзди. Упродовж ночі з залізничних об’єктів було вивезено 5580 м куб. снігу.

Найбільше роботи зі снігоборотьби дісталося залізничникам Черкаської, Кіровоградської, Вінницької, Полтавської та Сумської областей.

Загалом через негоду було затримано 4 пасажирські поїзди. У середньому час затримки склав 30 хвилин.

Читайте також: Потяги курсують за розкладом попри негоду, лише один Інтерсіті "втратив" годину - УЗ

Наразі Укрзалізниця контролює ситуацію з рухом пасажирських та вантажних поїздів. Створені штаби для оперативного реагування з усунення наслідків негоди. За необхідності будуть залучені снігоочисні та снігоприбиральні машини. Крім того, для ліквідації наслідків снігопадів та ожеледі напоготові й спеціалізована техніка: грейдери, бульдозери на гусеничному ходу, фронтальні навантажувачі.

Найближчими днями синоптики прогнозують суттєве ускладнення погодних умов, сильні снігопади та хуртовини. Укрзалізниця закликає пасажирів під час планування поїздок враховувати труднощі, що можуть виникнути при трансфері до залізничних вокзалів та станцій, а також бути обережними та слухати оголошення на вокзалах. У разі виникнення зауважень та пропозицій щодо обслуговування пасажирів просять інформувати на гарячу лінію "Якість та сервіс" за номером: 0800-50-3111.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>